PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2023-2024

Bo día.

Seguindo a normativa que regula o proceso de admisión de alumnado para o vindeiro curso académico 2023-2024 (Decreto 13/2022, de 3 de febreiro e Orde do 12 de marzo de 2013), no día de hoxe publicamos no taboleiro de anuncios do centro a listaxe definitiva de alumnos e alumnas admitidos/as.

Foron admitidas todas as solicitudes presentadas, en prazo.

Así mesmo, produciuse unha renuncia dunha solicitude para 3º de EP.

Existen 6 solicitudes que se presentaron fóra de prazo (despois do 20 de marzo de 2023).

Estas non aparecen na listaxe definitiva. Nestes casos concretos, será a Comisión de Escolarización a que resolva ditas solicitudes; non depende do centro educativo.

Recordamos que o prazo para formalizar a matrícula do alumnado admitido vai do20 ao 30 de xuño de 2023.

As familias que xa tedes aos voso fillos e fillas matriculados no centro non debedes de realizar NINGÚN TRÁMITE, en canto á admisión no colexio.

Reciban un saúdo cordial,

A dirección do centro.