BECAS - Aberto o prazo de solicitude para as axudas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo para o curso 23/24

BECAS NEAE

A convocatoria para o curso 23/24 publicouse o 26 de abril do 2023 e pódese pedir DENDE O 8 DE MAIO AO 20 DE SETEMBRO DE 2023.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

- Solicitude cuberta e firmada da beca.

- Fotocopia do DNI da familia.

- Informe médico actualizado.

- Presuposto do gabinete (psicopedagóxico, logopédico e/ou psicolóxico) ao que acudirá o alumno/a.

ONDE PRESENTAR A SOLICITUDE?

Todo o proceso de solicitude da beca realízase pola Sede Electrónica do Ministerio de Educación e Formación Profesional. Unha vez cuberto, terás que imprimir o formulario de solicitude (PDF) e presentalo no centro educativo de non ter certificado electrónico.

Tedes toda a información no documento adxunto, o cal foi elaborado pola xefa do Departamento de Orientación do noso centro.

AdxuntoTamaño
CARTEL EXPLICATIVO BECAS.pdf107.56 KB