Invitación Torneo Carballo Handball Festival 2023 - Escolas de Balonmán XIRIA

Mandamos información dun torneo que imos a desenvolver en Semana Santa Escolas Balonmán Xiria co patrocinio de Turismo Carballo e a colaboración do Concello de Carballo e Carballo Deporte.

O evento terá lugar do 6 ao 8 de abril e está orientado a nenxs de 1º a 6º de Educación Primaria (2011 a 2016). Durante 3 días haberá competición de balonmán, xogos, sorteos, actividades lúdicas, festa de convivencia, etc. Participarán equipos doutras zonas de Galicia e incluso doutras comunidades.

Este ano como novidade, queremos formar equipos dos diferentes colexios de Carballo para que disfruten do torneo. Xs nenxs deberán inscribirse no enlace que vos achegamos a continuación e despois poñerémonos en contacto con eles para mandarlles horarios e demáis. Xs nenxs agruparanse por colexios e os equipos levarán o nome de cada cole. Durante os partidos, serán xs adestradorxs do noso club xs que estarán cos equipos.

A actividade para xs nenxs do Concello será de balde gracias ao patrocinio de Carballo Turismo. Tódolxs participantes recibirán un agasallo.

Link para inscricións:

Calquera dúbida estamos á vosa disposición.

Moitas grazas.

Un saúdo,

Jessica Posse Díaz

AdxuntoTamaño