PROGRAMA DE "PAIS E NAIS NO OCÉANO EDUCATIVO" - ASOCIACIÓN VIEIRO

A Asociación VIEIRO dentro da programación dePREVENCION no ÁMBITO FAMILIAR,pon en funcionamento o programa“PAIS E NAIS NO OCÉANO EDUCATIVO”,destinado a pais, nais e persoas
con responsabilidade familiar, que desexen informarse e formarse á hora de desempeñar a súa labor como
educadores/as.

Este programa está composto por obradoiros impartidos por psicólogas e educadoras de Vieiro que buscarán dar as ferramentas axeitadas para saber navegar no océano educativo e distribuiranse do seguinte xeito:
-“CARTAS DE NAVEGACIÓN” (Habilidades sociais)
-“BUSCANDO O NORTE” (Disciplina positiva)
-“CADA BARCO TEN O SEU TIMÓN” (Normas e límites)
-“CAPEANDO O TEMPORAL” (Resolución de conflitos)
-“MAR DE REDES” (Novas tecnoloxías)
-“MARIÑEIROS E MARIÑEIRAS” (Coeducación e igualdade de xénero)

Este programatotalmente gratuíto,poderano solicitar aquelas ANPAS ou CENTROS EDUCATIVOS que o desexen, ademais de os pais e nais a nivel persoal.

Para a realización destas escolas é imprescindible o compromiso de asistencia ás mesmas, de non ser así o grupo poderá disolverse e/ou reubicar ás/aos asistentes noutras escolas que estean en funcionamento.

Os obradoiros darán comezo no mes de Outubro. As sesións terán unha periocidade semanal, quincenal ou mensual segundo preferencia dos participantes e a súa duración será de hora e media.

A inscrición pode facerse na Asociación Vieiro, chamando ao teléfono 981 75 61 61 ou na ANPA do colexio a onde pertenzan.

Para calquera dúbida poden chamar ao 981756161.

Carta OFERTA EP 2022.pdf104.03 KB