RELACIÓN DE VACANTES OFERTADAS PARA O CURSO 2024-2025

Das 14 vacantes ofertadas en 4º de Infantil 2 resérvanse para alumnado NEAE

Documentación que se debe achegar(do 1 ao 20 de marzo):

1. Solicitude segundo modelo oficial, formulario ED550B https:www.edu.xunta.gal/admisionalumnado

2. Documento que acredite a idade do alumnado solicitante: fotocopia da folla do libro de familia onde está inscrito ou fotocopia do DNI (imprescindible presentar o orixinal para cotexo).

3. Se é o caso, documentación xustificativa da solicitude dunha praza para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

4. Documento acreditativo de estar en disposición dos requisitos académicos esixidos en cada nivel educativo (certificado de estudos).

5. Fotocopia do DNI dos proxenitores ou representantes legais.

6. Convenio regulador/resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio dos proxenitores ou titores legais, de ser o caso.

O criterio de admisión complementario establecido polo centro é:

Outorgarase 1 punto a todas aquelas solicitudes que escollan só centros públicos.