ANUNCIOS DO CENTRO:

ATENCIÓN !, AVISO:

ABERTO O PRAZO PARA PRESENTAR SOLICITUDES DE ADMISIÓN DE ALUMNADO:

Comunícase ás familias que o prazo de solicitude de praza e admisión de alumnado estará aberto só ata o día 18 de maio.

Atentamente,                                                                                                                  En Baíñas, a 14 de maio de 2020.

A dirección.

AVISO DA DIRECCIÓN EN RELACIÓN Á APERTURA DO CENTRO E ATENCIÓN AO PÚBLICO:

Comunícase ás familias e aquelas persoas interesadas, que o centro estará aberto só para funcións administrativas todos os mércores, en horario de 10 a 13h.

Para calquer consulta ou xestión poderán ser atendidos/as nos seguintes teléfonos de contacto881960012 / 679714199

Se o prefiren, envíen un correo electrónico ao enderezo: ceip.bainas@edu.xunta.es

Atentamente,                                                                                                                  En Baíñas, a 06 de maio de 2020.

A dirección.