O pasado 21 de xuño tivo lugar a entrega de premios aos gañadores do V Concurso literario de relatos curtos do CEIP Baíñas.

Os relatos tiñan que recoller unha lenda-historia (real ou inventada) sobre un monumento, sitio ou lugar arqueolóxico.

Foron os seguintes:

1º PREMIO                              2º PREMIO                               3º PREMIO

Xoel Pardiñas Cernadas              Bieito Carballo Calero                Eire Pardiñas Cernadas

"O asalto ao castelo"             "O misterio non resolto"                  " O dolmen"

Pero houbo premio para todos/as os/as participantes, PARABÉNS!!

*Os relatos premiados podédelos ver nos documentos adxuntos.

Hola a todo o alumnado!

Queda convocado o V concurso literario de relato curto 2019!

Podes ler as bases da convocatoria no documento adxunto, e... Anímate a participar!!

O EQUIPO DE BIBLIOTECA DO CEIP BAÍÑAS

Hola comunidade escolar do CEIP Baíñas!!

Como sabedes chegaron os "Escornabots" ao centro!! E xa comezaron a facer das súas!!

O alumnado está a realizar actividades previas para entender a linguaxe destes novos membros da nosa comunidade: Os "Escornabots"!

Aprendendo a comunicarse con eles, mediante a linguaxe de programación.

Por esta razón, un/unha alumno/a adoptou a personalidade robótica, mentres que o resto do grupo programábao para que se desprazase con coherencia  polas colchonetas da aula de psicomotricidade. Estas facían as veces de cuadrículas do panel no que, normalmente, se desprazan os escornabots cando elaboramos as actividades.

A modo de exemplo podedes ver unha primeira experiencia do alumnado de 5º de primaria.

Saúdos creativos!!

Hola a toda a comunidade do CEIP Baíñas:

Presentámosvos unha actividade que fixemos co alumnado de 4ºe 5º de primaria: Os "Escornahórreos".

Consiste en realizar un percorrido polos hórreos de Galicia, de España e tamén do mundo, para recoller información dobre éles, sobre as súas características, partes, tipos, estilos, materiais,...

Un traballo onde aprenderemos moito sobre este tema, e tamén a utilizar os "escornabots". Está relacionado moi especialmente co tema do proxecto de biblioteca deste curso: "Tralas pegadas da historia e do noso patrimonio II"

Usamos as "tablets" para descubrir a infomación que gardaban os códigos QR que aparecían nas tarxetas.

Aquí tendes un enlace aos materiais empregados para realizar esta actividade. E tamén presentamos un vídeo de cómo se desenvolveu.

Saúdos escornabóticos!!

Os que formamos o CEIP Baíñas querémonos sumar a todos aqueles que estamos

EN CONTRA DA VIOLENCIA DE XÉNERO, nesta data do 25 de novembro.

Participamos con estes vídeos sobre a canción "LO MALO" de Aitana e Ana guerra.

Ademais, todos enviamos a nosa mensaxe en contra desta violencia facendo un pin e un mural co lema:

"NIN UNHA MENOS".