CALENDARIO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2015-2016.

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2015-2016

1.-NORMATIVA VIXENTE:Decreto 254/2012, do 13 de decembro,polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos e Orde do  12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

NOTA INFORMATIVA.

2.-PRAZAS PROVISIONAIS VACANTES:

EDUCACIÓN INFANTIL

EDUCACIÓN PRIMARIA

4º EI ( 3 anos): 17+3 (alumnos con NEAE*)

5º EI ( 4 anos) :1

6º EI (5 anos):  6

1º EP  (3 poden cubrirse  con NEAE):  4

2º EP: 3

3º EP: 1

4º EP: 10

5º EP: 3

6º EP: 1

* NEAE: Necesidades específicas de apoio educativo.

3.- CALENDARIO DE ACTUACIÓNS, PUBLICACIÓNS E PRAZOS.

4.- CRITERIO, DE ADMISIÓN DE ALUMNADO, APROBADO POLO CONSELLO ESCOLAR DO CENTRO ( 1 PUNTO):

" Alumnado cuxos familiares, en 1º grao, foran exalumnos do CEIP "As Mercedes". Acreditarase na secretaría do centro conforme aos datos que obren na mesma.

5.-ENLACE PARA DESCARGAR A DOCUMENTACIÓN:

Se desexades, podedes ver o Decreto 254/2012, do 13 de decembro, e a Orde do 12 de marzo de 2013 sobre o procedemento de admisión de alumnado  e descargar os documentos a cumprimentar ( Anexo I, Anexo II, Anexo III-1 e Anexo III-2)

6.-ÁREA DE INFLUENCIA E ÁREAS LIMÍTROFES DO CEIP "AS MERCEDES". ( A efectos da valoración dos criterios xerais do baremo: criterio de proximidade do centro educativo ao domicilio familiar ou lugar de traballo dos proxenitores ou titores).

ÁREA DE INFLUENCIA: Tódalas rúas dentro deste límite: marxe dereita do río Barbaña, dende a ponte de Irmáns Xesta ata a Ponte de Ervedelo.Tramo Ponte de Ervedelo ata rúa do Progreso. Rúa Concordia ata rúa Santo Domingo. Rúa Santo Domingo ata rúa Bedoia. Rúa Bedoia ata rúa Emilia Pardo Bazán. Rúa Emilia Pardo Bazán ata rúa da Granxa. Rúa da Granxa ata rúa Serra de Queixa. Rúa Serra de Queixa ata a Praza de San Cosme. Praza de San Cosme, por rúa Hernán Cortés, ata rúa Bailén. Rúa Bailén ata rúa Barreira. Rúa Barreira ata rúa Doutor Marañón. Rúa Doutor Marañón ata rúa Progreso. Rodea a Praza de Abastos ata Ponte Irmáns Xesta.

ÁREAS COMPARTIDAS CO CEIP "A INMACULADA":   Urbanizacións do Campelo, Acebedo e Cruz Alta.

ÁREAS LIMÍTROFES:  As áreas de influencia do CEIP "A Inmaculada", CEIP "Irmáns Villar", CEIP "O Couto", CEIP "Curros Enríquez" e CEIP "Mestre Vide".

Mapa da área de influencia.

7.- I.E.S. DE ADSCRICIÓN: I.E.S. " As Lagoas".

8.- LISTAXES DE ADMITIDOS:

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2015-2016.

Listaxe definitiva admitidos e non admitidos 4º de Educación Infantil 15/16

Listaxe definitiva admitidos e non admitidos 2º de Educación Primaria 15/16