Venres Xaneiro 27, 2017

Os Alumnos de Infantil e os de 1º a 4º de primaria recibirán a visita de Iago López, que ven a contarnos o seu conto "O cociñeiro Martiño".

Máis info

Luns Xaneiro 30, 2017

CELEBRACIÓN DÍA DA PAZ

O luns, 30 de xaneiro, celebramos no colexio o Día da Paz.

Ao longo desta semana todos os alumnos están participando na elaboración de dous grandes  murais: “Un mar de mensaxes de paz” e “Unha gran pomba da paz”.

O luns todos xuntos no patio cantaremos e bailaremos a canción: “Hecho con tus sueños”.

Os alumnos deben vir cunha, camisa, polo, camiseta... de cor branco. Moitas grazas pola vosa colaboración.

Entre as actividades relacionadas co día da paz, Gael e Hugo, de 6º de primaria, fixeron esta fermosa presentación en PowerPoint sobre Mahatma Gandi.

MAHATMA GANDHI

Mércores Febreiro 01, 2017

O mércores día 1 de febreiro, os alumnos de 5º  de educación primaria teñen cita na policía Local de ourense

máis info

Venres Febreiro 10, 2017

Os alumnos de 5º de primaria participan na actividade encontros co autor.

A actividade consiste na dotación, por parte da Concellería de Educación, dos libros seleccionados para este curso, para a súa lectura na aula e logo teremos o encontro co autor do título lido

mais info

Martes Febreiro 14, 2017

Alumnos de 3º e 4º de EP.

"Dentro de la programación para Escolares Afundación, llega a Ourense Sandra e Meirol en Xistralia, de Gaiteiros da Xistra. Música popular y teatro en gallego para 3º y 4º de primaria.

Meirol, un amigo, un músico, un caracol, acompañará a Sandra en un viaje lleno de sorpresas y obstáculos. Ambos jugarán con los instrumentos musicales tradicionales y con los Fastudos, conocerán a un nuevo mundo mágico donde conviven meigas y dragones, cantarán y bailarán al son de muñeiras, jotas o pasacalles, y hasta la propia Sandra estará a punto de ser raptada por Terco, el malvado dragón de dos cabezas."

Máis info

Xoves Febreiro 16, 2017
Start: 16/02/2017 11:30

Alumnos/as 2º e 4º de primaria

Obradoiros de confección de mecos nos centros de ensino impartidos por persoal especializado e posterior actividade na Praza Maior ( Celebración do Xoves de compadres e comadres)

Durante as semanas previas ao entroido, monitores especializados desprazaranse aos centros que solicitaron esta actividade a través da páxina web e levarán o material necesario para confeccionar os mecos de compadres e as comadres.

O día 16 de febreiro ás 11.30h levarase a cabo as loitas que son a segunda parte desta actividade na Praza Maior.

mais info

Venres Febreiro 24, 2017
Start: 24/02/2017 12:00
End: 24/02/2017 13:30

Carnaval

Como cada ano, seguimos mantendo a tradición e facemos un desfile de entroido polas rúas de Ourense para celebrar esta importantísima festa na nosa provincia.

O desfile será o venres día 24 de febreiro, a saída está prevista para as 12:00 da mañá e o regreso sobre as 13:30. A actividade pode ser cambiada de data ou suspendida en caso de mal tempo.

MASCARA

Faremos o recorrido de todos os anos con parada nas escaleiras da catedral para facer a foto de grupo.

Ó rematar TODOS OS NENOS E NENAS entrarán no cole, a saída será á hora de sempre.

Pedimos a vosa colaboración para que todo funcione correctamente:

• Desfilan os nenos/as, non os pais/nais, se ides collidos da man dos vosos fillos/as dificultades a nosa labor de control das filas e dos grupos.
  • Podedes acompañar o desfile pero non ocupar o espazo destinado ós nenos/nenas.
  • Tanto na saída como nas escaleiras da catedral faremos "sesión fotográfica" pero poremos unha cinta que non se deberá traspasar para poder facer fotos de grupo sen molestarnos uns a outros.
  • O respecto por estas normas favorecerá o bo desenrolo da actividade e que se repita no tempo.

AGRADECEMOS MOITO A VOSA COLABORACIÓN