DESFRUTANDO DO "LEITE FRESCO NA ESCOLA"

Álbum: Educación Física -> LEITE FRESCO NA ESCOLA (Abril 2024)

CARREIRA CONTRA A LEUCEMIA ABRIL 2024 (Fundación UNOENTRECIENMIL)

UNOENTRECIENMIL

Álbum: Educación Física -> UNOENTRECIENMIL Carreira contra a leucemia Abril 2024.

TECNOLOXÍA CON SENTIDIÑO

Enmarcado  no II Ciclo de Cultura científica, a Consellería de Educación se está a promover conferencias informativas sobre o uso responsable e seguro das novas tecnoloxías.

Aquí deixamos toda a információn.

Pódese asistir presencialmente e tamén por videoconferencia.

ESCOLA DE FAMILIAS: O CONFLICTO NA FAMILIA E COMO ABORDALO DENDE A DISCIPLINA POSITIVA

Escola de familias

Si buscas unha mellor convivencia familiar pero non sabes por onde empezar, a nosa psicóloga de cabeceira, Jenifer Herbón, experta en disciplina positiva, dirixirá este obradoiro para as familias orientado a resolver conflictos de manira asertiva.

No o perdades.

Vindeiro Martes 9 de abril ás 18:00 horas no CEIP Arealonga

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA 4º EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS)

Publicamos, no taboeiro de anuncios do centro, a listaxe de alumnado admitido para o vindeiro curso 2024-2025.

Informamos que foron admitidas todas as solicitudes presentadas par 4º de Educación Infantil (3 anos)

Lémbrase que deben formalizar a matrícula, na secretaria do centro, do 20 ao 30 de xuño.

XORNADAS MULTIDEPORTIVAS CON 4º DE PRIMARIA. VISITA CEIP A ESCARDIA.

Tamén estivemos encantados de  recibir aos nenos e nenas do CEIP A Escardia, para  Xornada multideportiva co cole da Escardia, para cuarto de primaria.

Álbum: Educación Física -> Xornadas multideportivas A Escardia marzo 2024

XORNADAS MULTIDEPORTIVAS CON 4º DE PRIMARIA. VISITA COLEXIO OS SOMASCOS DE CALDAS

Recibimos  a visitado alumnado do Colexio Somascos de Caldas, unha xornada chea de actividade física,deportividade e novos amig@s.

Álbum: Educación Física -> Xornadas multideportivas Somascos Caldas Marzo 2024