VÍDEOS DAS ACTUACIÓNS

ED. INFANTIL:

ED. PRIMARIA:

NOVAS DEPORTIVAS DE SETEMBRO

Aquí temos ós premiados coas novas deportivas seleccionadas do mes de setembro. A maioría foron da clase de 3ºB: Mariña, Uxía, Zaira, Gabriel, Marina e Valeria. Tamén foron escollidas as novas recollidas por Luis 2ºA E Laura 1ºA.

Noraboa e a seguir lendo.

II BICICLETADA DO CEIP AMARO REFOJO

O pasado venres 29 de setembro celebramos no colexio a 2ª edición da Bicicletada, cun total de 156 nen@s participantes. Fixemos o mesmo percorrido que na edición anterior e ampliamos a participación, @s de terceiro tamén deron pedais este ano.

Coma sempre, agradecer a todas as persoas e estamentos que puxeron o seu gran de area nesta actividade: Concello de Verín, Educación Vial de Ourense, Protección Civil de Verín, Policía Local, Clube Ciclista Verín, Cabreiroá, Hortoverín e a tod@s @s pais e nais que disfrutaron deste paseo connosco.

Moitas grazas a tod@s!

LISTAS DEFINITIVAS DE AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR E DO FONDO DE LIBROS DE TEXTO

Lista de libros do fondo solidario

Lista de axudas para libros e material escolar (cheques)

OS CHEQUES PODERANSE RECOLLER EN SECRETARÍA DESDE O LUNS 10 DE XULLO (DE 9:30H A 13:30H)

FESTIVAL FIN DE CURSO 2016/17

LETRAS GALEGAS 2017

Aínda que xa pasou un tempo, algunhas familias pedíronos que colgaramos as actividades que se fixeron con motivo do Día das Letras Galegas, así que aquí está. Trátase da obra de teatro "As laranxas máis laranxas de tódalas laranxas" e varias proxeccións con entrevistas aos nenos/as que levan por título "Falamos galego!".

ABERTO O PRAZO DE MATRÍCULA PARA NOVOS ALUMNOS/AS. CURSO 2017-18

As familias dos novos alumnos/as admitidos para o curso 2017-18 deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

Documentación a aportar:

Impreso de solicitude de matrícula (descargar anexo iii)

• Folla de datos complementarios
  • Fotocopia do libro de familia, no caso de que non se entregara anteriormente coa solicitude de admisión
  • Fotocopia da cartilla sanitaria
  • Fotocopia da cartilla de vacinacións
  • Nota médica conforme non padece ningunha enfermidade infecto-contaxiosa
  • Dúas fotografías tamaño carnet

Horario de Secretaría: de 9 a 14 horas.

PARTICIPAMOS NO SUPERTMATIK

Este curso apuntámonos de novo a Supertmatik, unha competición a nivel internacional que intenta fomentar o cálculo mental dunha forma lúdica.

Ao igual que no curso pasado, o resultado foi moi satisfactorio, xa que a alumna Sara Salgado, de 3º nivel, quedou clasificada no 7º posto da súa categoría,
unha posición moi ventaxosa se temos en conta que se presentaban ao redor de 200.000 nenos de todo o mundo, repartidos en 9 categorías.
NORABOA, SARA!

FONDO SOLIDADARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

• Impreso de solicitude. Pódese recoller no colexio ou descargar aquí:
  • Fotocopia do libro de familia

TEXTO DA CONVOCATORIA NO DOG: