blogue degraña

INFORMACIÓN NOVO CURSO E-Dixgal

Aquí podedes acceder ao folleto informativo de E-Dixgal para o curso 2021-2022 e a unha serie de vídeos ilustrativos de como funciona unha aula virtual E-Dixgal. Para entrar, premede no seguinte enlace:

ENLACE Á INFORMACIÓN E-Dixgal

O 9 DE SETEMBRO ESTAMOS DE VOLTA NAS AULAS!

PINCHA NOS DOCUMENTOS ADXUNTOS SE QUERES VER TODO O CURSO ESCOLAR 2021-22

30. Entradas e saídas

ENTRADA PRINCIPAL (Infantil, 5º e 6º de Educación Primaria)

ENTRADA PORTALÓN ( 1º,2º,3º,e 4º de EP)

Alumnado de 5º e 6º EP entran pola entrada principal ás 8:55 cun intervalo de tempo para que non haxa aglomeracións (5º e 6º pola porta da esquerda).

Alumnado de 5º e 6º de EI entran pola entrada principal ás 9:05 cun intervalo de tempo para que non haxa aglomeracións . ( 6º e 5º pola da esquerda)

Alumnado de 4º de EI entra pola porta da entrada (a da esquerda) ás 9:15 cun intervalo de tempo para que non haxa aglomeracións

Alumnado de 2º e 4º EP entran polo portalón  ás 8:55 cun intervalo de tempo para que non haxa aglomeracións (2º pola porta da dereita e 4º pola da esquerda).

Alumnado de 1º e 3º de EP entran polo portalón ás 9:05 . cun intervalo de tempo para que non haxa aglomeracións ( 3º pola porta da esquerda e 1º pola da dereita)

As saídas serán da seguinte maneira:

PORTA PRINCIPAL (EI, 5º e 6º EP.)

PORTALÓN (1º, 2º, 3º, 4º DE EP)

O alumnado de EI sairá ás 13:50 da seguinte maneira:

• Porta do medio: 4 anos

O resto de EI saíra ás 13:55 da seguinte maneira:

• Porta da esquerda: 3 anos

• Porta da dereita: 5 anos

• O alumnado de 5º e 6º  ás 14h. pola mesma porta que entrou.

Alumnado de 2º e 4º EP saen polo portalón  ás 13:50 (polas mesmas portas que na entrada).

Alumnado de 1º e 3º de EP saen polo portalón ás 14h. ( polas mesmas portas que na entrada)

Solicitude de axudas de préstamo e adquisición de libros de texto e material escolar

Imaxe de OpenClipart-Vectors en Pixabay

No DOG  do 20/05/2021 publicouse  a orde do 6 de maio de 2021 pola que pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinado ao alumnado matriculado en Educación Primaria para o curso 2021-2022.

O fondo solidario de libros de texto (sistema de préstamo) afecta ao alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria, xa que 5º e 6º utilizan os ordenadores de E-Dixgal.

As axudas para adquirir libros de texto van dirixidas ao alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria.

As axudas para adquirir material escolar pode solicitalas todo o alumnado de Educación Primaria.

Para ter dereito a recibir as axudas de libros é necesario ter unha renda per cápita igual ou inferior a 10.000 €. Para as axudas de material, a renda per cápita debe ser igual ou inferior a 6.000 €. Para determinar a renda per cápita sumaranase as casiñas 435 e 460 da declaración do IRPF  do ano 2019 e dividirase entre o número de membros da unidade familiar.

Ao igual que o ano pasado, basta con cubrir un só impreso para todas as solicitudes e todos os irmáns admitidos no centro (agás os que a tramiten por via electrónica que deberán presentar unha solicitude por cada alumno/a).

O prazo de entrega de solicitudes vai do 21 de maio ao 22 de xuño inclusive.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexos I e II) dispoñibles na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal. Tamén se poderán presentar de modo presencial no centro. Deberán vir acompañadas de fotocopias do libro de familia e de sentencia de divorcio (se é o caso).

Podedes descargar o impreso de solicitude tamén no arquivo adxunto.

Máis información pinchando neste enlace.

Inicio do curso 2020-2021

Este ano o inicio do curso producirase en dúas datas distintas segundo o curso do que se trate:

- O día 10 de setembro incorporarase o alumnado de 4º e 5º de Educación Infantil e 1º, 2º e 3º de Educación Primaria.

- O día 11 de setembro incorporarase o alumnado de 6º de Educación Infantil e 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Nos vindeiros días, e sempre antes do día 10, convocaremos ás familias por medio de abalarMóbil a unha reunión por videoconferencia (agás 4º de Educación Infantil) para unha información máis detallada de todas as novidades do presente curso.

MODIFICACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS

Publicamos as Programacións didácticas adaptadas a este período de clases non presenciais.

PODEDES CONSULTALAS PINCHANDO AQUÍ.

COMUNICACIÓN CO CENTRO NO PERÍODO DE SUSPENSIÓN DE CLASES.

Debido ás medidas adoptadas a causa do coronavirus, non se garante a presenza de persoal no centro. No caso de necesidade real de poñerse en contacto con nós, podedes chamar aos teléfonos 881938156 ou 881938158 de luns a venres, en horario de 09.00 a 14.00 horas.

MOCHILA VIAXEIRAS

REPARTO DE MOCHILAS VIAXEIRAS.

Guía do curso 2021/2022

No seguinte enlace poderás ver toda a información do curso escolar 2021/2022:

Tamén tedes o documento adxunto en pdf para descargar.

Benvidas e benvidos un ano máis ao CEIP A FRAGA!

Plan de Igualdade

No arquivo adxunto, podedes consultar o Plan de Igualdade.