Benvida

Teléfono Infantil   886.151.649

ceip.aflorida@edu.xunta.gal

Proxectos na escola

Programa de Apoio, Reforzo Educativo na Competencias e Orientación Educativa para favorecer a participación do alumnado no grupo-clase e a consecución do seu máximo desenrolo emocional, intelectual, social e profesional para seguir avanzando cara á consecución dunha escola de calidade e inclusiva que responda ás necesidades de todo o alumnado, para continuar traballando no fomento do éxito escolar e persoal.

Matrícula 2022-2023

Benvidas e benvidos!

Todas as solicitudes de admisión presentadas están admitidas definitivamente.

As solicitudes presentadas fora de prazo serán contestada particularmente despois de analizar a documentación e segundo resposta da Comisión de matrícula de Pontevedra.

O  prazo de matricula será do 20 ao 30 de xuño, xa nos poñeremos en contacto telefónico convosco para formalizala.

Se tedes algunha dúbida chamade ao 886 151 645.

Publicación das vacantes para o vindeiro curso 2022-2023, as aulas están desdobradas e a ratio por aula oscila entre 13-15.

Prazas

Infantil 3 anos

22 + 3

Infantil 4 anos

Infantil 5 anos

19 + 3

Listado de libros de texto Curso 2022-2023

Listado de libros 2022-2023

(Clicade no enlace do pdf ao final deste artigo para descargar o listado completo)

Festival de Nadal 2020

Para todas as familias que non puideron asistir ao noso Festival de Nadal na escola polo COVID19. Elaboramos un vídeo a partir das montaxes individuais das aulas.

Este vídeo recolle nunha cápsula do tempo, as costumes que celebramos en Galicia polo Nadal, cando nun futuro atopen a cápsula, coñecerán o que pasou no Nadal do 2020.

Feixes de apertas, bicos a moreas e sentidiño a raudales!

BO NADAL!