Axuda Fondo Libros curso 2023-2024

Fondos Libros Curso 2023/24. Axuda para libros e material escolar

EXTRACTO da Orde do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24.

(Modelos ED330B Anexo I e II)

VER O DOGA (AnuncioG0655-100523-0002_gl.pdf)

Podedes descargar os modelos e o DOGA no remate deste artigo!!

Listado alumnado admitido

COMUNICADO OFICIAL

No proceso de admisión do alumnado cara o curso 2020-2021, informamoslles que a totalidade das solicitudes presentadas foron admitidas e aceptadas. Co cal están todos adscritos á nosa ESCOLA para o vindeiro curso en:

- Infantil de 3 anos un total de 19 alumnas e alumnos.

- 1º de Primaria: 1 alumno

O Director

Reabre o prazo de Admisión do Alumnado

RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza do 5 de maio de 2020 (DOG do 6 de maio de 2020) na que se publica o seguinte.

Dende o luns 11 ao 18 de maio restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, en horario habitual de apertura do centro de 10:00 a 13:00 e con cita previa por petición telefónica ao 886151645.

Para entrar na escola debemos levar a máscara e luvas. Ademais deberá de manter a distancia de seguridade.

Non se pode acceder máis dunha persoa por entrega de documentación.

Publícanse así os novos prazos do proceso son os seguintes:

● Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.

● Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.

● Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

● Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

Avisade a todos os interesados, familiares, veciños ou coñecidos para que non queden fora.

Esperámosvos!

Periodo de Admisión

Ábrese o prazo de recollida da documentación para admisión de novo alumnado, cara o vindeiro curso 2021-2022.

Inicio o 1 de marzo ata o 20 de marzo inclusive.

Recollede a documentación na Secretaría do centro.

Anexo I Modelo ED550B.

Lembrade que é necesario o empadroamento na zona de influencia para poder obter praza.

(Clicade na información deste artigo e podedes descargar o modelo para a solicitude en pdf, cubrir e presentar na escola)

A Dirección

Listado libros 2019-2010

Podedes descargar o listado no ficheiro adxunto.