Consellería de Cultura, Educación e Universidade
Publicado en Consellería de Cultura, Educación e Universidade (https://www.edu.xunta.gal/portal)

Inicio > Medidas a adoptar en todos os centros de ensino en relación coa pandemia COVID-19

Medidas a adoptar en todos os centros de ensino en relación coa pandemia COVID-19 [1]

Enviado por administrador a Xov, 12/03/2020 - 19:39
Gallego
  • Modelos actualizados de cartelería para centros educativos [2]

  • Modelo de declaración responsable das familias [3]

  • Guía resumo das Instrucións polas que se incorporan a declaración de actuacións coordinadas en materia de saúde pública aprobadas polo Consejo Interterritorial do Sistema Nacional de Salud Pública (D.O.G nº 174 bis do 28-08-2020) e a actualización das recomendacións sanitarias do Comité Clínico ao protocolo do 22 de xullo de adaptación ao contexto da COVID 19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020-2021 [4]

  • Instrucións polas que se incorporan a declaración de actuacións coordinadas en materia de saúde pública aprobadas polo Consejo Interterritorial do Sistema Nacional de Salud Pública (D.O.G nº 174 bis do 28-08-2020) e a actualización das recomendacións sanitarias do Comité Clínico ao protocolo do 22 de xullo de adaptación ao contexto da COVID 19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020-2021 [5]

  • Protocolo de adaptación ao contexto da covid 19 nos centros de Ensino non Universitario de Galicia para o curso 2020-2021 [6]

  • Instrucións do 28 de maio de 2020 pola que se amplían e concretan determinados aspectos das Instrucións do 27 de abril de 2020 para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20 [7]

  • Modelos de solicitude e informes instrucións 22-05-2020 [8]

  • Modelos cartelería Covid-19 [9]

  • Resolución do 22 de maio pola que se reinicia a actividade lectiva presencial no curso 2019-2020, se determinan as instrucións para o que resta do presente curso e se adoptan medidas de prevención e hixiene para a reapertura parcial [10]

  • Instrucións do 8 de maio pola que aclaran extremos do acordo do Consello da Xunta polo que se aproba o protocolo de reincorporación dos empregados públicos ao traballo presencial e as medidas de prevención fronte ao COVID-19 no ámbito dos centros educativos [11]

  • Resolución do 7 de maio de 2020 sobre o restablecemento do procedemento de admisión de alumnado do 2º ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2020/2021 [12]

  • Recomendacións sanitarias do 7 de maio a establecer nos centros educativos durante as xornadas presenciais e nos procedementos de atención ao publico [13]

  • Novos acordos do 6 de maio do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop) no ámbito educativo [14]

  • Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia [15]

  • Orientacións provisionais do 17 de abril para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso 2019/2020 (Á espera da publicación da normativa estatal correspondente) [16]

  • Comunicado do 13 de abril de 2020, dirixido ás direccións dos centros educativos de ensino non universitario sobre as medidas a adoptar en relación co inicio do terceiro trimestre [17]

  • Acordo do Centro de Coordinación Operativa (Cecop), do 21 de marzo de 2020 (punto Quinto) [18]

  • Enlace ás Novas instrucións do 13/03/2020 en relación co COVID-19 [19]

  • Medidas a adoptar en todos os centros de ensino en relación coa pandemia covid- 19 para os vindeiros 14 días naturais contados dende o día 16 de marzo de 2020

    • Suspensión de todo tipo de actividade lectiva regulada en todos os centros de ensino non universitario. Esta suspensión inclúe tamén os servizos educativos complementarios, nomeadamente, o comedor, transporte e servizo de madrugadores, con independencia de quen sexa o organizador dos devanditos servizos.
    • Suspéndense no ámbito educativo todas as viaxes de estudos, excursións, ou calquera tipo de desprazamento de grupos de alumnado ou de profesorado.
    • Suspéndense no ámbito educativo todo tipo de festivais, galas ou actividades que impliquen a reunión de alumnado.
    • O persoal docente e non docente terá a obriga de acudir ao centro educativo. Para os efectos de favorecer a conciliación do persoal con fillos e fillas menores de 18 anos ou maiores que presenten algunha discapacidade e persoas maiores dependentes, o equipo directivo poderá reorganizar o horario de permanencia no centro educativo de cada docente ou persoal de administración e servizos, cumprindo co cómputo total anual do mesmo e debendo reorganizar as tarefas para adecuar a prestación dos servizos básicos de información, atención e tutorización non presencial da súa comunidade educativa. Todo elo dentro do horario de apertura habitual do centro. Esta medida é de aplicación ao persoal que non presente sintomatoloxía.
    • Como medida extraordinaria para facilitar a conciliación da vida familiar e laboral de aquel persoal con fillos e fillas menores de 18 anos ou maiores que presenten algunha discapacidade e persoas maiores dependentes, este poderá realizar a súa actividade laboral mediante o sistema de teletraballo nunha porcentaxe non superior ao 50% do seu horario total de permanencia no centro
    • O profesorado programará nas páxinas web dos centros ou por outros medios telemáticos, accesibles ao seu alumnado, actividades xenéricas relacionadas cos contidos curriculares para que o seu alumnado as poida realizar no seu domicilio, e fará o seu seguimento, pero non terán carácter de avaliables.
    • Para o alumnado de 2º de Bacharelato o profesorado adoptará todas  as medidas específicas necesarias (telemáticas) para garantir de forma non presencial a continuidade das actividades lectivas dos contidos curriculares.
    • Suspéndense as prácticas de Formación Profesional (módulo FCT) que se realicen en empresas, incluídas as asociadas a Erasmus +
    • Reprogramarase individualmente para cada alumno ou empresa a actividade formativa nos centros de traballo para as ensinanzas impartidas na modalidade de FPDual.
    • Nos centros de Educación Especial con servizo de residencia NON se suspende a permanencia do alumnado, agás no caso en que presente sintomatoloxía, en cuxo caso, as autoridades sanitarias adoptarán as medidas pertinentes que garantan o non contacto co resto dos usuarios.
    • Suspéndese a permanencia de usuarios nos centros residenciais docentes.
    • Suspéndense todas as actividades de formación do profesorado que teñan carácter presencial.

MEDIDAS PARA O ENSINO UNIVERSITARIO

  • Suspéndense as actividades académicas no ensino universitario.

  • Permanecerán abertas as residencias universitarias, con servizos comúns básicos.

  • As bibliotecas universitarias poderán admitir alumnado ata un terzo do seu aforo.

Información xeral [20]
Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional [21]
Consellería [22]
Profesorado [23]
Alumnado [24]
Familias [25]
Centros [26]

URL fonte: https://www.edu.xunta.gal/portal/medidas-coronavirus2

Ligazóns
[1] https://www.edu.xunta.gal/portal/medidas-coronavirus2
[2] http://www.edu.xunta.gal/portal/node/31790
[3] https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/modelo_declaracion_responsable_familias.pdf
[4] https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/guia_resumo_protocolo_setembro_centros_educativos.pdf
[5] https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/v_3.7_definitiva_modificacion_1_protocolo_centros_educativos_post_comite_clinico_e_post_consejo.pdf
[6] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/31578
[7] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/31118
[8] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/31088
[9] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/31087
[10] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/31084
[11] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/31013
[12] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/31003
[13] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/30999
[14] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/30990
[15] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/30936
[16] http://www.edu.xunta.gal/portal/node/30850
[17] http://www.edu.xunta.gal/portal/node/30809
[18] https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/22.03.2020_cecop_modifica_acordo_15.03_presenza_equipos_directivos.pdf
[19] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/30550
[20] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/123
[21] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/206
[22] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/62
[23] https://www.edu.xunta.gal/portal/profesorado
[24] https://www.edu.xunta.gal/portal/alumnado
[25] https://www.edu.xunta.gal/portal/familias
[26] https://www.edu.xunta.gal/portal/centros