Problemas coas cualificacións

Tiña demasiado mitificado o Moodle, ultimamente só atopo fallos. Despois de levar un rato cualificando tarefas do alumnado, gardando unha por unha, atopo que só unha pequena parte das cualificacións quedaron gardadas cando recargo a páxina coa lista dos alumnos. Se en lugar de poñer as notas na xanela da actividade de cada alumno, as poño directamente na lista xeral do alumnado non hai problemas, pero así non se traballa con tanta comodidade. Alguén máis ten problemas gardando as notas das actividades?

Solucionado?

Boas, detectamos hoxe un erro no servidor e quedou solucionado. Seguramente afecte á correción das tarefas. Probade e xa nos contades.

Saúdos

Parece solucionado

Efectivamente debía de haber algunha relación co erro das copias de seguridade porque na proba que acabo de facer cunha corrección dunha tarefa non tiven problemas. De todas maneiras, se volve a fallar o sistema avisarei. Mil grazas unha vez máis!!

Xenial

Contamos con vós. Saúdos