PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO

No DOG do 12 de novembro publícase a Orde do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2021/22.

Alumnado  destinatario:

24 DE NOVEMBRO: ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR

Neste mes de novembro van ter lugar as eleccións para a renovación parcial do Consello Escolar. Estas elección son moi importantes, dado que o Consello Escolar é o órgano de participación no goberno do instituto dos diferentes membros da comunidade educativa, a saber: pais/nais/titores legais, alumnado, persoal de administración e servizos e profesorado. Neste órgano tamén están representados o Concello de Santa Comba e os empresarios da zona, a través das persoas desgnadas por cada un deles.

CARTA PRESENTACIÓN ÁS FAMILIAS

Achégase a seguinte información que é de interese para as familias do alumnado do IES Terra de Xallas:

- Carta presentación curso 2021-22
- Calendario escolar
- Horarios de atención ás familias
- Horario de cada grupo

Un saúdo

A Dirección

XUSTIFICACIÓN DAS FALTAS DE ASISTENCIA DO ALUMNADO

Ante a mellora da situación sanitaria faise necesario ir recuperando a rutina anterior ao Covid-19.
A partir do mércores día 13 de outubro os titores xestionarán as faltas non Covid-19 dos seus titorandos seguindo os seguintes criterios:

ADÍASE UNHA SEMANA A REUNIÓN COAS NAIS, PAIS OU TITORES LEGAIS DO ALUMNADO

Novas datas para as reunións cos pais, nais ou titores legais do alumnado do IES Terra de Xallas.

REPRESENTANTES LEGAIS DO ALUMNADO DE ... HORARIO
1º ESO 05/10 - 19:00