FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO: LISTAXE PROVISONAL DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS E LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-20

Achégase como documentación adxunta a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas no Fondo Solidario de Libros de Texto (2019-20). Nesta listaxe so aparecen o número de libros asignados a cada alumno/a, sen especificar de que materia son. Os libros asignados serán publicados na listaxe definitiva de setembro.

Período de reclamación ou comprobación:12 e 13 de xullo.

O alumnado que teña que realizar probas extraordinarias en setembro devolverá os libros entre os días 4 e 6 de setembro.

A listaxe definitiva de admitidos/as cos libros asignados e, de ser o caso, o número de libros complementarios que lle correspondan no Fondo Solidario de Libros de Texto, será publicada o 13 de setembro.

A entrega de libros farase a partir do 17 de setembro.

Achégase tamén a listaxe de libros de texto paro o curso 2019-20

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO E COMEZO DE CURSO 2019-20

Achegamos como documento adxunto o horario de probas extraordinarias de setembro e o calendario de comezo de curso 2019-20.

Un saúdo

CALENDARIO FIN DE CURSO E INSTRUCCIÓNS MATRÍCULA (2019-20)

Achéganse como documentos adxuntos os horarios de fin de curso e as instruccións para realizar a matrícula do vindeiro curso (2019-20).

Un saúdo

A Dirección

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO FONDO SOLIDARIO

As persoas beneficiarias de libros procedentes do fondo solidario do centro ou de axudas para adquirir libros de texto terán as seguintes obrigas:
1. Devolver os libros de texto recibidos do fondo solidario no curso 2018/19. A falta de devolución dos libros de texto será causa de exclusión da participación no fondo solidario e das axudas para adquirir libros de texto e material escolar no curso 2019/20.
2. Conservar en bo estado os libros de texto e o material reutilizable recibido do fondo solidario ou adquirido coas axudas para libros de texto no curso escolar 2019/20 e devolvelos ao rematar este, en xuño ou setembro, segundo o caso.
NON hai que devolver os libros das materias suspensas.
DATA DE ENTREGA DOS LIBROS DE TEXTO: venres 21 de xuño
NON se recollerá ningún libro despois do prazo indicado.

Para maior información consultar documento adxunto.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (2019/20)

Publicada, no DOG do día 20 de maio de 2019, a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20.

Presentación de solicitudes do alumnado da ESO no centro ou na Sede Electrónica: ata o 21/06/2019 (si se entrega no centro recomendamos que sexa antes do día 7 de xuño por motivos organizativos)

Achéganse os seguintes ficheiros adxuntos: resumo da convocatoria, orde da convocatoria e ANEXOS (solicitudes)

PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019-20

Pódese consultar no documento adxuntado o proceso de admisión do alumnado para o curso 2019-20.

A Dirección