NOVAS!!

MATRÍCULA: CURSO 2024/25

Información sobre o proceso de matriculación para ESO e Bacharelato.

• Calendario de matriculación.
    • Martes 2 de xullo: 1º de ESO
    • Mércores 3 de xullo: 2º de ESO e 3º de ESO/PDC
    • Xoves 4 de xullo: 4º de ESO/PDC
    • Venres 5 de xullo: 1º e 2º de Bacharelato
  • Instrucións a seguir para matricularse (ver arquivos adxuntos)

ACTO DE GRADUACIÓN: 4º ESO

O sábado 29 de xuño, o alumnado de 4º de ESO celebrou o seu acto de graduación en compañía das súas familias e profesorado. Parabéns e moita sorte!!

ACTO DE GRADUACIÓN: 2º BACHARELATO

O sábado 22 de xuño, o alumnado de 2º de bacharelato celebrou o seu acto de graduación en compañía das súas familias e profesorado. Parabéns a todos e todas e moita sorte nos vosos novos camiños!!

DÚAS ALUMNAS DO CENTRO OBTIVERON O PREMIO MEGABAU

O venres 21 de xuño entregáronse os premios MEGABAU. Dúas alumnas do IES Terra de Xallas acadaron máis dun 9 na media da parte xeral da ABAU e Bacharelato. Moitos parabéns a Natalia Martínez e Ainhara Bouzada que recibiron este recoñecemento ao seu esforzo, traballo e perseverancia.

NURIA LÓPEZ: 1º PREMIO "MELLOR XORNALISTA XUVENIL DA VOZ DE GALICIA"

Un artigo de opinión sobre o nomeamento de Arabia Saudí para presidir o foro de igualdade da ONU, deulle a Nuria López González, alumna de 1º de bacharelato, o primeiro premio do concurso Mellor Xornalista Xuvenil de La Voz de Galicia.

O artigo titúlase “Arabia Saudita ó mando dos nosos dereitos: unha burla á igualdade” e pregúntase, tendo en conta ás  constantes violacións dos dereitos da muller que se producen neste país, se o motivo verdadeiro desta decisión non estará máis relacionado con intereses propagandísticos ca coa verdadeira igualdade de xénero. O premio (un ordenador portátil) entregarase o 14 de xuño no Multiúsos do Sar en Santiago de Compostela. Para máis información: prema aquí