You are hereDÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Alumnado de 2º, 3º e 4º da ESO  DATA: Do 19 ao 30 de novembro.

Os Correspondentes xuvenís (que tamén son Voluntarios de Biblioteca) seleccionaron cancións de actualidade cuxa letra incitase á violencia contra as mulleres e outras cun contido feminista. En cartolinas negras escribiron algunhas frases desas letras machistas e noutras violetas frases das músicas contra a violencia de xénero.

Nos recreos da semana so 26 ao 30 de novembro proxectáronse nos corredores do centro algunhas das cancións seleccionadas e os grupos de Correspondentes movíanse entre o alumnado amosándolles o que dicían sobre as mulleres e convidábanos a reflexionar.

A porta da biblioteca empapelouse de violeta, recreando a canción de Rozalén. Así, entrar na biblioteca, liberounos da violencia machista.

Para concluír a intervención organizouse un Faladoiro na biblioteca para debater en que medida a música que escoita  a mocidade perpetúa os roles de xénero e incentiva a violencia contra as mulleres.