Pola candeloria...

Comezamos o mes de febreiro en BiblioRibeira cun reto lector. as persoas participantes deberán cumprir os retos e selar o seu carnet do reto. Entre outros terán que ler un libro que fose adaptado ao cine ou televisión e un cómic ou novela gráfica. Teñen a ta o 1 de xuño para logralo.

O 2 de febreiro queiemos lembrar o día da Candeloria e relizamos un obradoiro de macramé e creamos colgantes con paxariños.

Ademais cambiamos o noso expositor para colocar diferentes títulos cun nexo de unión: a Paz. Así nos adiantamos ao día da Paz celebrado o 30.  Grúas de papel decoraraon a nosa biblioteca. Estas grúas foron elaboradas nos recreos activos.

O día 6 visitounos Paula Carballeira. Foi un honor poder contar coa premio Nacional de Literatura Dramática 2023. Falounos do seu libro As alumnas e estivo co alumnado de 2º de bacharelato e mais tarde co club de lectura de adultos.