Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar [2019/20]

No DOG do día 20 de maio de 2019 publícase a ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20.

O prazo para a presentación das solicitudes e da documentación complementaria comeza o 21 de maio e remata o 21 de xuño, ambos inclusive.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática fondolibros a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

O código do IES Plurilingüe Pintor Colmeiro é o 36020350. Téñao en conta cando cubra a súa solicitude.

•     Información na web da Consellería [aquí]
  •     Resumo da convocatoria [aquí]