Avaliación final de 4º da ESO

O 3 de maio publicouse no Diario Oficial de Galicia a Resolución do 16 de abril de 2019, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, (DXFPIE) pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento da avaliación final de educación secundaria obrigatoria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso escolar 2018/19.

Días máis tarde recibiuse no centro un escrito da DXFPIE no que se comunica que o IES Plurilingüe Pintor Colmeiro resultou seleccionado para formar parte da mostra de centros participantes na avaliación final de educación secundaria obrigatoria da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso escolar 2018/19.

A avaliación final de educación secundaria obrigatoria ten finalidade diagnóstica (artigo segundo da devandita Resolución do 16 de abril de 2019). En consecuencia, os seus resultados non terán efectos académicos para o alumnado.

A aplicación das probas realizarase os días 28 e 29 de maio de 2019.