Probas de nivel lingüístico

13/12/2021 14:32
Europe/Madrid

As Probas de Acreditación de Lingua Inglesa (Trinity College London) celebraranse os días 15 e 17 de decembro de 2021.

A proba oral, terá lugar o 15 de decembro no IES Isaac Díaz Pardo na aula de usos múltiples. O alumnado ten que estar no centro ás 15:00h.

O alumnado usuario de comedor escolar comerá ás 13:15h e, posteriormente, desprazarase ao IES Issac Diaz Pardo en transporte, acompañado por profesorado do departamento de Inglés e pola directora do IES O Mosteirón. O alumnado que non é usuario de comedor escolar debe ser trasladado ao IES Isaac Díaz Pardo pola súa familia.

As Probas de speaking e listening terán lugar o venres 17 de decembro, nas sala de reunión de pais/nais do IES O Mosteirón. Cada alumno/a ten xaa súa convocatoria por escrito do día e a hora que lle corresponde examinarse.

A Consellería financia a totalidade das probas de lingua inglesa que foron solicitadas polo centro.

Lembrade traer a memoria USB cos vosos datos completados e o topic preparado para o oral. Tedes que presentar o DNI en cada unha das probas.