Xornada CDA

No IES de Meaño realizamos todos os anos unha actividade de APS (Aprendizaxe e servizo á comunidade)  para concienciar ao noso alumnado da importancia da labor social.

Este ano, a actividade consistiu na limpeza dos roteiros entre os Pasales e a praia da Lanzada, unha ruta de arredor de 8km a pé, fomentando así a actividade fisica entre o alumnado. Na actividade participou todo o alumnado do noso IES.

Recollemos moito refugallo, axudando asi a manter a contorna limpa.

Agradecemos a axuda dos servizos de bombeiros e polícia local dos concellos de Meaño e Sanxenxo pola súa axuda na realización desta actividade.

No IES de Meaño realizamos todos os anos unha actividade de APS para concienciar ao noso alumnado da importancia da labor social.

Consistiu na limpeza dos roteiros entre os Pasales e a praia da Lanzada, arredor de 8km a pé.Recollemos moito refugallo, axudando asi a manter a contorna limpa.