ADMISIÓN DE ALUMNADO

13/05/2021
 Ven de publicarse a "LISTAXE DEFINITIVA  de alumnado admitido e excluído" no IES de Meaño para o vindeiro curso 2021/22 e  pode consultarse  como indican as instrucións sobre o proceso de admisión de dous xeitos:

a) Presencial: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar. En base ás recomendacións vixentes en materia de protección de datos persoais, non se considerará válido ningún outro medio físico de publicación (exemplo: os taboleiros ou as zonas acristaladas visibles desde o exterior do centro).

b) Non presencial: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre.

P.D. Lembrar que o alumnado que fixo a reserva de praza(centros adscritos) non se ve afectado por este proceso de admisión, e se xa estaba admitido non vai aparecer nesta listaxe.

Ven de publicarse a "listaxe provisional de alumnado admitido e excluído" no IES de Meaño para o vindeiro curso 2021/22 e  pode consultarse  como indican as instrucións sobre o proceso de admisión de dous xeitos:

24/02/21

Logo de realizado o proceso de reserva de prazas para os centros adscritos ao IES de Meaño, pódese consultar o  número de prazas ofertadas por este centro para o curso 2021/22, e as intruccións para o proceso de solicitude de admisión, necesario só para alumnado de centros NON adscritos ou que se incorporen ao sistema educativo.

Podedes consultar NO CENTRO ou na aplicación Admisioalumnado o listado de admitidos da reserva de praza (CENTROS ADSCRITOS) para o curso 2021/22 do IES de Meaño.

Recordamos que se poderá solicitar a admisión  do 1 ó 22 de marzo de 2021.