Proxecto "Mapa dos colectores QR de Meaño": guía para engadir colectores no mapa compartido de Google Maps.

O alumnado de 2º de ESO precisa da túa axuda para levar a cabo o proxecto "Mapa dos colectores QR de Meaño", sobre a reciclaxe.

Cómo podes axudar? Introduce no mapa compartido en Google Maps a ubicación exacta dos colectores que teñas perto da túa casa. Logo os alumnos/as de 2º de ESO pasarán esa información ó  mapa físico que temos no centro, e crearán uns códigos QR para colocar nos colectores a través dos cais se poderán ver vídeos explicativos sobre os residuos que poden ir ós mesmos.

No seguinte enlace tes un pdf no que se detalla paso a paso cómo se introduce a ubicación exacta dun colector no mapa compartido en Google Maps.

Preme aquí para acceder á guía