COÑECENDO O PIONEIRO DO CINEMA GALEGO JOSÉ GIL

O pasado dia 27 o alumnado de 1º de Bacharelato A, asistiu no Museo de Arte Contemporánea de Vigo (MARCO) a un interesenta coloquio sobre a vida de José Gil, impartida por Manolo García e Ignacio Vilar, importante director galego de filmes coma A Esmorga. Na rúa Principe onde José Gil tiña o seu estudo, o alumnado percorreu unha recreación do seu cinemovil e coñeceu diferentes aspectos da súa vida e obra.

Ademáis o alumnado viviu a experiencia do cinema como fai 100 anos, proxectandose filmes de Charles Chaplin e Harold Lloyd, ademáis dunha mostra de películas do propio José Gil. Esta actividade foi impulsada por vicedirección en colaboración co Cinema Club e o grupo de Dinamización Lingüística do IES A Guia.

Cinema galego 1º bach

Logo_plan_dixital