Auxiliar de conversa

Un ano máis, contamos cun auxiliar de conversa para apoiar as clases de inglés e a sección bilingüe do ciclo medio de Actividades Comerciais. Este curso temos con nós ao estadounidense Patrick O’Brien, natural de Council Bluffs (Iowa), con estudos universitarios de interpretación musical e lingüística. Axudará principalmente a mellorar a comprensión e expresión oral do alumnado en diferentes ciclos medios e superiores de FP, así como nos cursos de Bacharelato, contribuíndo á interculturalidade do centro.

Un año más, contamos con un auxiliar de conversación para apoyar las clases de inglés y la sección bilingüe del ciclo medio de Actividades Comerciales. Este curso tenemos con nosotr@s al estadounidense Patrick O’Brien, natural de Council Bluffs (Iowa), con estudios universitarios de interpretación musical y lingüística. Ayudará principalmente a mejorar la comprensión y expresión oral del alumnado en diversos ciclos medios y superiores de FP, así como en los cursos de Bachillerato, contribuyendo a la interculturalidad del centro.

This year we have a language assistant again, to support English lessons and the bilingual section in the mid-level Vocational Training Studies of Commercial Activities. Patrick O’Brien, from Council Bluffs (Iowa), graduated in musical performance and linguistics at university. He is here mainly to help our students in the different mid- and upper-level Vocational Education Studies and in Bachillerato to improve their oral comprehension and expression skills, he will also contribute to the intercultural character of our school.

Logo_plan_dixital

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer