Taboleiro

Procedemento de reclamación das cualificacións e decisións de promoción e titulación

Cadro xeral do protocolo de reclamacións

Ligazóns á documentación detallada:

Orde do 2 de marzo de 2021

Criterios de promoción e titulación LOMLOE

ADAPTACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS EF PARA 2º E 4º ESO

13 Mar 2023 12:18
Europe/Madrid

Lei Orgánica de proteción integral á infancia e adolescencia fronte á violencia

A persoa "Coordinadora de bienestar y protección del menor" no noso instituto é a  orientadora Dona María Rúa Blanco; pero si te atopas en problemas podes falar ca profesora ou profesor que desexes.
Todo o profesorado está para axudar.
Tamén podes contar con outros medios de información:

líña telefónica de axuda ao menor: 11611
Webs de apoio:

Servicio específico de líña de axuda sobre o uso seguro e
responsable de Internet :  017

Web: https://www.is4k.es/

PLAN DE ACOLLIDA DO ALUMNADO CURSO 2021-2022

Estimadas familias:   na seguinte ligazón podedes atopar información sobre o inicio do curso.  LIGAZÓN

A recepción dos grupos será o 15 e 16 de setembro.  O martes 14, ás 20:00 horas, publicarase nesta páxina web a distribución do alumnado por grupos.  Rógase comprobar o grupo asignado para a ubicación do alumnado no patio o día da presentación.

O día da presentación o alumnado ten que traer asinada a declaración responsable (SÓ ESE DÍA)

Enquisa de autoavaliación clínica do COVID19 (recoméndase facela antes de saír da casa. NON TRAELA, NIN ENVIALA AO CENTRO)

Ana María Santiso Prado, enfermera. Consellos prácticos sobre o COVID19

Ana María Santiso Prado, enfermera, foi alumna do IES Xesús Ferro Couselo.

Neste vídeo tes algunhos consellos prácticos sobre o uso da máscara, xel hidroalcohólico e lavado de mans.

COMUNICACIÓN IMPORTANTE

No seguinte comunicado, informamos a todas as familias das modificacións dos servizos complementarios de comedor e transporte, e do horario definitivo do centro para o curso 2020-2021.

Ligazón

Horario do centro

Medidas xerais COVID19.

Presta atención as seguintes medidas COVID para este curso 2020-21.

Na presentación que descargas é moi importante que visualices os videos en primeira persoa. Mostran os  percorridos e desprazamentos polo centro.

A saúde da comunidade educativa depende de que TODOS cumpramos estas normas.

Normativa da aula. Medidas COVID19

Le con atención e interioriza as normas básicas de actuación para tentar manter baixo control o COVID19

Kit COVID para o Instituto

Este curso ademais dos libros e cadernos non poden faltar os productos anti-covid.

Preme aqui para consultar o KIT COVID

Kit COVID. ANPA

A Directiva da ANPA fará entrega a todo alumnado soci@ dun "Kit Covid" que incluirá:

1. Unha máscara hixiénica reutilizable para 30 lavados da marca "Nuxak". Cumple coa normativa UNE 0065:2020

2. Un estuche porta máscara da marca "Xsecure"

3. Un bote de 80 ml de xel hidroalcohólico

4. Unha gamuza anti vaho para gafas de 200 usos da marca "Visionis"

5. Un neceser. Todos os elementos do kit serán entregados no neceser