Secretaría

INSTRUCCIÓNS PARA A PETICIÓN DE DOCUMENTOS OU SOLICITUD DE PROCEDEMENTOS CANDO NON SE PODE ACUDIR PERSOALMENTE Á SECRETARÍA DO CENTRO .

Enviado por prof_mvr o Mér, 15/03/2017 - 09:00

Co fin de asegurar a identidade das persoas que non pudindo acudir ao centro para a realización de trámites diversos establécense TRES canles para a resolución dos mesmos:

1. Autorización a terceiras persoas: Presentaráse un escrito onde se reflexe o trámite a realizar e nome, apelidos e DNI das persoas que autorizan e autorizadas. Aportaráse copia do DNI do solicitante.

2. Solicitude por medio dun correo electrónico corporativo da Consellería de Educación do interesado, e dicir co formato xxxx@edu.xunta.es

3. Escrito enviado nun arquivo en formato PDF e que incorpore unha firma dixital (Certificado FNMT ou  certificado do DNI electrónico)

Horario de Secretaría

Enviado por Anónimo o Mar, 05/05/2009 - 11:41

Horario:

• Horario escolar: de luns a venres de 8:30 a 14:50 e de 16:00 a 22:25
  • Horario de atención ao público (secretaría):de luns a venres de 9:00 a 14:00
  • Horario de atención ao público (secretaría no mes de Agosto): de luns a venres de 10:00 a 13:00
( categories: )

SOLICITANTES DE 2º CURSO DE ORDINARIO DE CICLOS FORMATIVOS QUE OBTEÑEN PRAZA. (Proceso non centralizado) 17-18

Enviado por prof_mvr o Ven, 07/07/2017 - 07:28

Publicación das listaxes de alumnado que obteñen praza nos 2º cursos de ordinario de Ciclos Formativos. Procedemento non centralizado.

ADMITIDAS TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS PARA TODOS OS CICLOS EXCEPTO ADMINISTRACIÓN E FINANZAS.

Prazo de matrícula: 18-24 de xullo as 13:00

Impreso MATRÍCULA para o alumnado que resultou admitido.

Transcurrido dito prazo e, se quedaran vacantes, cubriránse a partires da listaxe de espera.

LISTAXE ADMITIDOS 2º CURSO ORDINARIO ADMINISTRACIÓN E FINANZAS

Heredia Seijas, Lorena

Probas acceso CF GS

5,64

RECOMENDACIÓNS MATRÍCULA MODULAR CICLOS FORMATIVOS ADULTOS (Presencial e Distancia)

Enviado por prof_mvr o Mér, 28/06/2017 - 04:14

Nos seguintes ficheiros adxuntos, pódense consultar as recomendacións feitas polos Departamentos didácticos de Informática  e Administración para matricularse nos Ciclos Formativos de ADULTOS.

Ditas recomendacións fanse para que o alumno teña en conta que determinados módulos requiren ter coñecementos previos suficientes do contidos doutros módulos para acadar os resultados de aprendizaxe programados para o módulo no que se pretende matricular.

Tamén poden consultarse as recomendacións feitas pola Consellería no seguinte enlace Itinerarios formativos para cursar os ciclos formativos polo réxime de persoas adultas

INSTRUCIÓNS MATRÍCULA SECUNDARIA 17-18

Enviado por prof_mvr o Lun, 19/06/2017 - 06:55

1º de ESO

2º de ESO

3º e 4º de ESO

1º e 2º de Bacharelato

Próximamente ESAA

Próximamente Bacharelato de Adultos

IMPRESOS MATRÍCULA CURSO 17-18

Enviado por prof_mvr o Mar, 13/06/2017 - 07:03

SECUNDARIA:

Impreso matrícula ESO

BACHARELATO ORDINARIO:

Impreso matrícula 1º bacharelato

Impreso matrícula 2º bacharelato

ESAA:

Impreso matrícula ESAA (Presentar do 5 ao 15 de xullo ou do 1 ao 10 de setembro)

2º CURSO DE FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA:

Impreso matrícula FPB (Presentar ata finais de xullo ou do 1 ao 10 de setembro)

BACHARELATO ADULTOS:

Impreso matrícula bacharelato adultos

Formación Profesional

Enviado por Anónimo o Mar, 19/05/2009 - 07:07

Se buscas información dos ciclos formativos podes atopala na seguinte dirección: www.edu.xunta.es/fp onde podes atopar Novas, Oferta Educativa, Currículos Normativa, etc.

Para túa comodidad tes un acceso directo [ FP ] na cabeceira do noso sitio web que tamén te leva.

( categories: )