Salón da fama

Entrega del III Premio de Educación para el Desarrollo Vicente Ferrer

Os galardonados recibiron o diploma de recoñecemento tras regresar dunha viaxe a Bolivia, na que participaron nun programa intensivo sobre "educación para el desarrollo".

O EPAPU na prensa escrita

Neste apartado atoparedes enlaces aos distintos xornais que nalgún momento publicaron novas sobre a nosa escola.

A partires da creación do EPAPU no ano 2007, tivemos a visita de xornalistas de La Voz de Galicia en dúas ocasións. A última veu motivada por unha carta ao director que enviou un interno alumno da escola.

O noso proxecto ANOCA nos xornais

Este proxecto ANOCA é o que máis veces nos levou, polo de agora, á prensa escrita.

Comezou no curso 2008-2009  no que fomos dar charlas a varios institutos da provincia da Coruña. A primeira aparición correspóndese coa saída ao IES Francisco Aguiar (Betanzos), aínda que a primeira charla foi no IES de Curtis.