Día do Libro - Abril 2018

24/04/2018 09:00
24/04/2018 14:00

As nenas e nenos do CRA imos á escola de Tabagón toda a mañá para celebrar o Día do Libro cun montón de obradoiros e actividades moi chulas: rincóns con actividades, papiroflexia, decoración, marcapáxinas...

Menudo éxito de día!!! Ao chegar fixemos os seis grupos mesturando idades e aulas de todo o CRA. Cada grupo foi cun mestre ou mestra a unha das seis actividades, onde agardaban outras mestras e mestres para facernos o obradoiro. Había historias musicais, papiroflexia, marcapáxinas, curtametraxe, recuncho zen, historias con pedras... Fomos rotando cada 25 minutos polos obradoiros ata completalos todos. Estiveron xenial!!!

Despois descansamos un pouco mentres tomamos a merenda. E a contuación xogo libre mentres, por grupos, pasabamos polo mercadillo de libros onde puidemos escoller un para levar para casa.

Un día espectacular. Bravo!!!!

actividade | by Dr. Radut