« Week of Novembro 26, 2018 »
LunMarMérXovVenSábDom
Comezo:27/11/2018 09:00
Final:27/11/2018 14:00

O vindeiro Martes 27 de Novembro os alumnos e alumnas do CRA iremos a Vigo para ver a obra de teatro "Hamsel e Gretel" da compañía "Teatro Avento". Sairemos das escolas en autobús arredor das 08:55 e chegaremos para comer nas nosas casas.

Foi un día fantástico, os nenos e nenas desfrutaron moitísimo coa obra e as súas persoaxes. Unha vez nas aulas, falamos sobre a obra e comentamos diferentes aspectos da mesma.

Comezo:01/12/2018 09:00

O noso CRA adheriuse este curso escolar ó PROGRAMA EDUCATIVO REVITALIZA, “Apúntate á compostaxe” promovido pola Deputación de Pontevedra. Pareceunos unha actividade moi importante para concienciar ao noso alumnado e profesorado sobre un dos problemas ambientais aos que diariamente nos temos que enfrontar. Neste programa estanse a desenvolver actividades encamiñadas ao alumnado e profesorado do centro como son: xornadas profesorado, xogo sobre residuos, compostaxe infantil, poñendo en marcha os composteiros, a actividade "Quen vive aí?" e a exposición na biblioteca do centro todo o mes de Decembro.