« Venres Novembro 16, 2018 »
Ven
Comezo:12/11/2018 09:00
Final:16/11/2018 14:00

Na semana do 12 ó 16 de Novembro, todas as escolas do CRA participaron na iniciativa solidaria de "Quilómetros de solidariedade", en colaboración coa asociación "Save the Children".

Cada aula aproveitou a súa sesión semanal de psicomotricidade para realizar a carreira. Antes da mesma, o mestre de psicomotricidade deulle unha breve explicación da mesma e a continuación repartiu un dorsal a cada neno e nena co número que escolleran. Ó rematar cos prolegómenos, os nenos e nenas realizaron unha carreira nun recorrido marcado (en infantil un recorrido curto e en primaria un pouco máis longo).

O obxetivo da iniciativa é buscar "patrocinadores" e doar unha cantidade simbólica (non obrigatoria) por cada neno ou nena, e recaudar o máximo posible para doar á asociación "Save the Children".

Comezo:16/11/2018 09:00
Final:16/11/2018 14:00

Como todo os anos, as diferentes escolas reuníronse para festexar o magosto. Este ano xuntámonos en Marzán e pasamos un día xenial. Comezamos o día facendo xogos en grupos no que os nenos e nenas desfrutaron moitísimo... xogamos ó "panocastaña", "relevocastaña", balonmán, fútbol sala, lanzamos aos tragacastañas, …

Despois dos xogos e coa axuda dalgunhas nais e pais, asamos unhas castañas e comimos diferentes postres e comidas típicas destas datas feitos e aportados polas familias… Puxémonos as botas!!!