EXPERIENCIAS E XOGOS NA BIBLIOTECA CREATIVA DA XOANIÑA ROSALÍA

Ao longo do curso realizamos actividades innovadoras e creativas con rescursos da biblioteca creativa que despertaron o interese, aprendizaxe e motivación do noso alumnado. Intentamos introducir pasiño a pasiño, metodoloxías activas e innovadoras que nos axuden a construir aprendizaxes significativos na cativada.

Dentro do proxecto anual do cine, dende a biblioteca experimentamos a grabación de pequenos vídeos con chroma key ao mesmo tempo que traballamos os efectos especiais de Melies.

Creamos elementos do cine a partir de pezas do Sistema Lupo cedido por o CFR de Ourense que resultou ser unha actividade super divertida e que o alumnado disfrutou moito comprobando que son verdadeiros artístistas nas creacións.

sistema lupo nas escolas do Cra de Vanesa Carballo Leal

Introducimos actividades con luz negra que mantén a atención e curiosidade do noso alumnado máis cativo.

Diseño de Vanesa Carballo Leal

Xogamos e creamos coa plastilina conductora. Unha gran experiencia científica.

plastilina conductora SAN PAIO de Vanesa Carballo Leal