Esquema de temas
-
-
Un breve test para avaliar o grado de autoestima do noso alumnado, introducido previamente por un fermoso video oficial sobre a autoestima dunha adolescente
-
Un breve test para avaliar o grado de autoestima do noso alumnado, introducido previamente por un fermoso video oficial sobre a autoestima dunha adolescente
-
Despois de ver a película El indomable Will Hunting co noso alumnado da ESO (decir que tivo unha moi boa aceptación) traballouse a seguinte ficha, na que se establece unha batería de preguntas sobre a película, o que nos leva a entablar un interesante debate entre todos, no que cada un expuso o seu punto de vista.
-
Un breve test para avaliar a violencia de xénero do noso alumnado, con preguntas específicas para eles e para elas.
-
-
-
Trabállase a visibilización de moitas mulleres científicas en ámbitos que van dende a paleontoloxía ata a neurobioloxía. O alumnado buscou información sobre diferentes científicas e elaborou un póster de cada unha delas
-
-
-
No contexto dun traballo de indagación sobre os hábitos de consumo en Pedrafita, o alumnado entrevistou a dúas expertas en nutrición: Ana Villanueva García. (Farmacéutica de Pedrafita do Cebreiro) e Amaya Velasco Herrero (Bióloga e investigadora no Instituto de Investigacións Mariñas de Vigo do CSIC, na área de bioquímica dos alimentos)
-
-
-
A partires do texto da imaxe, resalta os puntos que falan de igualdade ou que fan referencia a ela.
-
Despois de ver o video, a clase debate sobre as condicións nas que Xesús, o Fillo de Deus, faise igual a nós: facéndose home, nacendo nunha familia, pasando dificultades, vivindo o día a día, compartindo os nosos sentimientos de ledicia, tristura, cansazo, etc.
-
Despois de ver o video, avaliamos todos os puntos da súa vida nos que amosa a súa loita por a igualdade da muller en todos os aspectos da sociedade
-
-
Neste vídeo emprégase o efecto dunha radiografía na que se ven diferentes formas de afecto a través de esqueletos.
-
Neste texto traballamos conceptos como sair do armario, entender, marimacho...
-
Promover a comprensión e a empatía ante as vivencias de rapaces e rapazas LGTB.
-
-
La mujer y el deporte. Este video se ha trabajo con los alumnos de toda la ESO y ha sido una reflexión sobre la situación actual del deporte femenino. Este video ha sido creado por la Federación Española de Patinaje donde las propias deportistas explican la falta de apoyo de patrocinadores e instituciones, a pesar de los grandes logros que se están consiguiendo en nuestro deporte… Esto refleja que todavía existe desigualdad en el deporte femenino.
-
-
-