Esquema de temas

  • TRABALLANDO AS HABILIDADES SOCIAIS

  • A MULLER NA CIENCIA

    • Trabállase a visibilización de moitas mulleres científicas en ámbitos que van dende a paleontoloxía ata a neurobioloxía. O alumnado buscou información sobre diferentes científicas e elaborou un póster de cada unha delas

  • HÁBITOS SAUDABLES: A DIETA EN PEDRAFITA

    • No contexto dun traballo de indagación sobre os hábitos de consumo en Pedrafita, o alumnado entrevistou a dúas expertas en nutrición: Ana Villanueva García. (Farmacéutica de Pedrafita do Cebreiro) e Amaya Velasco Herrero (Bióloga e investigadora no Instituto de Investigacións Mariñas de Vigo do CSIC, na área de bioquímica dos alimentos)

  • TRABALLANDO A IGUALDADE DENDE A RELIXION

    • A partires do texto da imaxe, resalta os puntos que falan de igualdade ou que fan referencia a ela.

    • Despois de ver o video, a clase debate sobre as condicións nas que Xesús, o Fillo de Deus, faise igual a nós: facéndose home, nacendo nunha familia, pasando dificultades, vivindo o día a día, compartindo os nosos sentimientos de ledicia, tristura, cansazo, etc.

    • Despois de ver o video, avaliamos todos os puntos da súa vida  nos que amosa a súa loita por a igualdade da muller en todos os aspectos da sociedade

  • TRABALLANDO A AFECTIVIDADE E A IDENTIDADE DE XÉNERO

  • LA MUJER Y EL DEPORTE

    La mujer y el deporte. Este video se ha trabajo con los alumnos de toda la ESO y ha sido una reflexión sobre la situación actual del deporte femenino. Este video ha sido creado por la Federación Española de Patinaje donde las propias deportistas explican la falta de apoyo de patrocinadores e instituciones, a pesar de los grandes logros que se están consiguiendo en nuestro deporte… Esto refleja que todavía existe desigualdad en el deporte femenino.

  • A RADIO DA IGUALDADE SOA EN PEDRAFITA

  • Tema 8

  • Tema 9

  • Tema 10