Excursión á Coruña, Educación Primaria

Recordamos bos momentos deste curso escolar, como excursión a Coruña co alumnado de Educación Primaria. Durante a visita, tivemos a oportunidade de explorar lugares fascinantes e aprender cousas novas. Durante este día cheo de diversión, tivemos a oportunidade de explorar lugares fascinantes, entre eles a Casa das Ciencias e o Acuario.

Na Casa das Ciencias, os nosos pequenos científicos tiveron a oportunidade de participar en experimentos interactivos e fascinantes demostracións que espertaron a súa curiosidade e asombraron a súa imaxinación. Desde explorar a física das forzas e os movementos até adentrarse nas marabillas da natureza, cada rincón desta casa invitounos a descubrir e aprender de maneira divertida.

No acuario, as nosas pupilas abríronse ao fascinante mundo submarino. Marabillosas criaturas mariñas de todos os tamaños e cores nadaban ante os nosos ollos, levándonos a un mundo encantador. Aprendemos sobre a vida mariña e a súa conservación, e incluso tivemos a oportunidade de tocar algúns exemplares nunha experiencia táctil que nos encheu de emoción.

Sen esquecer as outras marabillas que visitamos na cidade, estes momentos inesquecibles quedaron capturados en imaxes que agora queremos compartir convosco. Esperamos que desfrutedes explorando as imaxes tanto como nós desfrutamos vivindo esta inesquecible aventura en A Coruña.