Competición intercentros de balonmán e baloncesto. Educación Primaria.

Emocionante competición intercentros de baloncesto e balonmán en Silleda para os nosos estudantes de 5º e 6º de primaria

O pasado 25 de abril, xunto con outros centros da zona, os nosos talentosos deportistas encheron as pistas de enerxía e competitividade.

Foi un día cheo de emoción e camaradería, onde os nosos estudantes puideron demostrar as súas habilidades deportivas e traballar en equipo. A través do baloncesto e balonmán, aprenderon a importancia da cooperación, a disciplina e o xogo limpo.

Queremos agradecer a todos os participantes, adestradores e profesores que fixeron posible esta marabillosa competición. A súa labor e apoio son fundamentais para o crecemento dos nosos estudantes no ámbito deportivo e persoal. Seguiremos promovendo o deporte e os seus valores no CPI Plurilingüe de Rodeiro.

Esta actividade forma parte do Plan Proxecta -“Proxectos de vida activa e deportiva”  , e foron acompañados polos docentes Santiago Gómez Fuentes e Francisco Javier Aguiar .

Que continúen os éxitos e as grandes aventuras deportivas!"

Bautismo de Surf en Patos - Educación Secundaria

O pasado 16 de maio, o alumnado do CPI de Rodeiro realizou un bautismo de surf na praia de Patos en Nigrán. Esta emocionante actividade, organizada polo Departamento de Educación Física, contou coa participación de case unha treintena de mozos e mozas de 1º, 2º, 3º e 4º da ESO.

Durante a xornada, os estudantes tiveron a oportunidade de descubrir o mundo do surf e experimentar as sensacións únicas que este deporte ofrece. Baixo a guía de instrutores cualificados, os participantes aprenderon as técnicas básicas de surf e foron introducidos ás normas de seguridade para desfrutar dunha experiencia divertida e segura na auga.

A praia de Patos, coas súas magníficas ondas e o seu entorno natural, foi o escenario perfecto para esta actividade. Continuaremos a fomentar o espírito aventureiro e a promover o deporte entre os nosos estudantes. Xa estamos ansiosos pola próxima experiencia emocionante que nos agarda!

Se tes interese en coñecer máis sobre as actividades do noso centro, non dubides en explorar a nosa páxina web e estar atento ás novidades. Xuntos, seguiremos a crear momentos inesquecibles e a promover un estilo de vida activo e saudable.

Competición de baloncesto e balonmán en Educación Primaria.

O  alumnado de Educación Primaria asistiu recentemente a unha competición intercentros de baloncesto e balonmán, na que participou alumnado doutros centros da contorna na localidade de Silleda. O alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria acudiu a esta cita o 16 de marzo.

Esta actividade forma parte do Plan Proxecta -“Proxectos de vida activa e deportiva” denominada “Rodeiro respira actividade e deporte”

Aquí mostramos unha imaxe dunha das xornadas:

Intercentros de fútbol sala en Educación Primaria

O  alumnado de Educación Primaria asistiu recentemente a unha competición intercentros de fútbol sala, na que participou alumnado doutros centros da contorna. O alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria acudiu a esta cita o 24 de xaneiro, mentres que o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria asistiu o pasado 15 de febreiro.

Aquí mostramos unhas imaxes das xornadas:

Cross escolar. Educación Primaria e Secundaria.

O pasado 13 de xaneiro un numeroso grupo do alumnado, dende os cursos de 3º Educación Primaria ata 3º de Educación Secundaria Obrigatoria asistiu a unha convivencia intercentros no recinto da Semana Verde de Galicia, sito en Silleda. O alumnado participou na fase zonal do Deza de campo a través, nunha actividade que pretende fomentar o deporte.

Esta competición de cross escolar, na que estiveron presentes alumnos e alumnas de doce centros escolares da comarca, tiña carácter clasificatorio para a fase provincial para os cinco primeiros alumnos/as.

Os resultados foron moi positivos. Boa parte do alumnado conseguiu postos entre os primeiros 30 números. Dentro da categoría SUB-14 (Infantil Feminino) destacou o primeiro posto de Paula Cuñarro Sobrado de 1º de ESO

O próximo domingo, 12 de febreiro, Paula poderá participar na fase provincial individual xunto con outras rapazas doutros centros da comarca.

Noraboa a todos e todas por tan bos resultados.