Retratos alfabéticos científicos

Nesta ocasión, mostrámoslle á nosa comunidade educativa os retratos alfabéticos, tamén chamados abecevidas, elaborados por alumnos de Educación Secundaria. Atoparán unha variedade de abecedarios que combinan o coñecemento científico coa creatividade dos nosos estudantes.

Cada retrato alfabético é único e especial, representando diferentes campos da ciencia, desde a enxeñería (Da Vinci) á bioloxía (Mendel, Darwin, ), pasando pola física (Einstein, Curie, Faraday, etc) a xeoloxía (Wegener)  e moito máis. Cada letra e palabra que os alumnos elixiron está intrinsecamente relacionada co mundo científico e demostra a súa paixón e dedicación.

Esta actividade, proposta polo departamento de FiQui-BiXe, pretende promover a creatividade e a difusión do saber científico, amosando referentes en varias disciplinas, á vez que lles rendimos unha homenaxe pola súa contribución á sociedade.