I Concurso de fotografía matemática

Descobre a beleza matemática a través da lente no noso I CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA. En colaboración co Departamento de Plástica, o Departamento de Matemáticas organizou este emocionante concurso, onde o noso alumnado presentou as súas fotografías máis creativas e cautivadoras.

Cada estudante participante recibiu un pequeno agasallo en forma de material escolar como recoñecemento á súa dedicación e paixón.

Ademais, queremos felicitar ás tres premiadas, cuxo talento foi recoñecido cun lote especial que inclúe material escolar adicional e un desafiante xogo de inxenio-lóxica. A súa creatividade e habilidade para capturar a esencia matemática nunha imaxe merecen un aplauso especial.

Agradecemos a todos os participantes polo seu entusiasmo e contribución a este concurso. As vosas fotografías permitíronnos apreciar a beleza e a importancia das matemáticas na nosa vida cotiá. Esperamos que esta experiencia inspire a máis estudantes a explorar e gozar das marabillas das matemáticas a través da arte visual.

Mantente atento/a a futuros concursos e eventos organizados no noso centro educativo.  Explora, crea e desperta a túa imaxinación!