Exposición fotográfica de EPVA

O alumnado de 3º curso da ESO, explourou técnicas fotográficas na materia de EPVA empregando o enfoque de ollo de peixe, caleidoscopio, e outros efectos visuais sorprendentes.

As imaxes capturadas reflicten a creatividade e o talento dos nosos estudantes, que nos convidan a mirar o mundo dende unha perspectiva diferente. O enfoque de ollo de peixe permítenos desfrutar dunha perspectiva envolvente, distorsionando a imaxe para crear efectos visuais sorprendentes. Por outra banda, o uso do caleidoscopio mergúllanos nun mundo de simetría e patróns hipnóticos, xerando composicións impactantes e abstractas.

Esta mostra invítanos a reflexionar sobre a importancia de mirar o noso contorno desde diferentes puntos de vista. O noso alumnado traballou arduamente para preparar esta exposición e está emocionado por compartir as súas obras con todos vós.

Desexamos que disfrutedes coas obras do noso alumnado!