Solicitude Comedor Escolar

Xúntase solicitude de comedor escolar, na cal deberán incluir os datos dos membros da unidade familiar, calcular a renda neta per cápita familiar coa fórmula adxunta, segundo os datos do IRPF 2022 ou cos datos do certificado de facenda, no caso de non ter obriga de presentar o imposto. Para rematar, segundo o cálculo de renda neta, sinalar a casilla da tarifa do comedor escolar que lles corresponda.

Prazo: 6 ata o 18 de xullo
Horario: 9 a 14 horas, excepto o 6 de xullo en horario de tarde, tamén de 4 a 6.

Presentación polo correo electrónico:

No caso de remitir unha copia escaneada do documento en formato papel, pregamos o escaneen cun equipo informático, ou fagan unha fotografía o máis lexible e recta posible, para que sexa lexible unha vez impresa.  Pregamos fagan o envío a través do email:

SECRETARIA.CPI.CRUZ.SAR@GMAIL.COM

Tamén poden cumplimentar e ASINAR o documento PDF empregando algunha destas aplicacións, que permiten editar documentos PDF. Sinalar que estas aplicacións tamén permiten ASINAR empregando a ferramenta de DEBUXO, co raton do PC ou cos dedos na pantalla do móbil.

ILOVE PDF

Adobe Fill & Sign