Actividades de DO

MATEMÁTICAS DIVERTIDAS EN 4º DE EP

Nas aulas de 4º EP, ao longo do 2º e 3º trimestre, levamos a cabo un obradoiro semanal con xogos matemáticos moi variados.

Observamos que o alumnado tiña a necesidade de mellorar en cálculo mental e orientación espacial. Aproveitamos os xogos que a BE ten á nosa disposición, así coma outros de elaboración propia.

Todos os xogos son inclusivos, adaptándose aos diferentes niveis e necesidades do alumnado. Aprendemos e disfrutamos...que mais se pode pedir?

Charla Ciberacoso

Actividades do mes de maio

- Día 2: . Plan Director. Videoxogos 5.ºA, 5.ºB, .6.ºB. 6.ºA.

- Día 5: Educo: Protección contra a violencia. 3.ºB ESO.

- Día 9: 6.ºA ,4.ºA EP , 4:B EP . Ciberacoso.

- Día 22: visita 4.º ESO CEFEA Guísamo.

- Día 29: CIFP Fragas do Eume. Cócteles saudables. 4-º ESO.

- Día 31: Xornada de convivencia co CRA. 1.º EP do CPI Cruz do Sar con 6.º EI CRA de Bergondo.

ALFABETIZACIÓN EMOCIONAL: O ENFADO

No mes de abril levamos a cabo unhas sesións de educación emocional nas aulas de 1º e 4º de E.P

Na primeira sesión traballouse o enfado e a ira. Aprendimos o que lle pasaba ao noso corpo e como deberíamos xestionar esta emoción.

Na segunda sesión o alumnado elaborou botellas sensoriais da calma, reutilizando botellas de plástico.

Descubrimos que nalgúns casos non tod@s identifican correctamente as emocións e confunden a tristeza co enfado. Porén todos e todas quedaron relaxados observando as botellas que realizaran.

2 de abril: Día Internacional do Autismo

PREME NA IMAXE PARA ACCEDER AO CONTIDO