Fondo libros, vales de material escolar, vales de libros de texto

Entrega de vales

Venres 9 de xullo de 09:30 a 13:00

Atención

Mandamos a través de Abalar a seguinte información personalizada, no apartado de incidencias

1º e 2º de EP informamos se corresponden ou non os distintos vales (de material, de libros de texto)

3º e 4º de EP informamos dos libros de préstamo e se corresponde ou non o vale de material escolar

5º e 6º de EP, 1º da ESO informamos se corresponde ou non o vale de material escolar

Mandamos dentro dos sobres de matrícula

2º, 3º e 4º da ESO informamos mediante unha nota dentro do sobre de matrícula se corresponde ou non o vale de material escolar.

Ao alumnado da ESO con materias pendentes para setembro, o día 13 de setembro entregaráselles o vale de material se lles corresponde.

Libros de texto curso 2021/2022

Recomendamos ao alumnado da ESO que espere a recibir información do préstamo do centro en setembro antes de mercar os libros

Axudas libros de texto e material escolar curso 21-22

PRESENTACIÓN POR VÍA ELECTRÓNICA

As solicitudes presentaránse preferentemente por vía electrónica empregando a aplicación informática “fondolibros” (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal.

Tamén se poderá presentar a solicitude presencialmente no centro    CON CITA PREVIA  (881 930110)

OFERTAMOS A POSIBILIDADE DE CUBRIR A SOLICITUDE NO CENTRO (igual que no curso pasado), para isto deberá pedir cita antes do día 4 de xuño. A partir dese día serán as familias as encargadas de cubrir as solicitudes.

Nos cursos 5º e 6º de Educación Primaria e 1º, 2º, 3º e 4º de ESO o centro participa no programa EDIXGAL (cada alumno/a terá o seu propio ordenador) e non se pode solicitar préstamo de libros, só se poderá solicitar axuda para material escolar, en caso de corresponder.

Adimisión do alumnado para o curso 21-22

TODAS AS SOLICITUDES ESTÁN ADMITIDAS

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:

• Solicitar o impreso na Secretaría do centro, cubrilo e presentalo de xeito manual no centro.
  • Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.
  • Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica.

Nos dous últimos casos debe acceder á aplicación informática admisionalumnadoseleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Admisión --> Crear”, deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que deberá cubrir os datos necesarios.  Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e poderá descargala para asinar e presentar no centro. Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital.

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para

a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos

Visita virtual

Dada a situación sanitaria non podemos invitar ás familias a visitar o centro, polo que grabamos esta visita virtual para que podades coñecer as nosas instalacións.

Esperámosvos o próximo curso!!