Adimisión do alumnado para o curso 21-22

TODAS AS SOLICITUDES ESTÁN ADMITIDAS

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:

• Solicitar o impreso na Secretaría do centro, cubrilo e presentalo de xeito manual no centro.
  • Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.
  • Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica.

Nos dous últimos casos debe acceder á aplicación informática admisionalumnadoseleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Admisión --> Crear”, deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que deberá cubrir os datos necesarios.  Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e poderá descargala para asinar e presentar no centro. Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital.

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para

a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos

Visita virtual

Dada a situación sanitaria non podemos invitar ás familias a visitar o centro, polo que grabamos esta visita virtual para que podades coñecer as nosas instalacións.

Esperámosvos o próximo curso!!

Programacións curso 20-21

Nesta ligazón tedes acceso á carpeta con todas as programacións dos distintos niveis, ciclos e departamentos.

Ed infantil

Ed Primaria

Servizo de madrugadores

Anexo a documentación proporcionada pola ANPA relativa ao servizo de madrugadores para o curso 20/21. Cubride a ficha de inscrición e remitidea o correo:  anpasanvalentin@gmail.com.

Podedes tamén chamar ao centro e reservar cita na secretaría se tedes dificultades para imprimir a ficha; vos axudaremos a cubrila e enviala.

Documentos COVID

Estimadas familias

Achégovos as ligazóns aos documentos do protocolo COVID, así como aos horarios para o ensino a distancia no caso de confinamento, total ou parcial.

Horario entradas saídas curso

Anexo III Medidas pais

Anexo I Medidas alumnos

Horario Primaria

Horario ESO

Plan específico actuación alumnado vulnerable

Recomendamos unha lectura polo miudo destas normas, pois é a saúde de todos a que está en xogo.

Carta ás familias

O equipo directivo do CPI A Xunqueira redactamos unha carta dirixida ás familias con motivo do inminente comezo do curso.

Premendo nesta ligazón podédela descargar.

Inicio do curso 20-21

O curso 20/21 comezará de xeito presencial coa seguinte modificación do horario

Haberá servizo de autobuses e comedor no horario habitual.

Ligazón ao protocolo COVID para un inicio de curso totalmente seguro.

Dada a excepcional situación sanitaria, pregamos a colaboración das familias no cumprimento estricto do protocolo.