Libros de texto curso 2024/25

NOTA: O libro BIOLOXÍA E XEOLOXÍA 1º ESO OPERACION MUNDO GALICIA da editorial ANAYA con ISBN - 9788414306680

será cedido en préstamo polo centro.

Atención á diversidade e garantía da equidade educativa

Neste curso 23-24 participamos no programa de Atención á diversidade e garantía da equidade educativa, cofinanciado pola Unión Europea.

Axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Ábrese o prazo para solicitar axudas para adquirir libros de texto, participar no fondo solidario de libros de texto e material escolar que ven regulado na Orde de 7 de maio de 2024.

O alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º de educación primaria ten dereito a solicitar todas estas axudas.

O alumnado de 5º e 6º de primaria e de todos os cursos da ESO está EXCLUíDO da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto, por estar incluído no proxecto educación dixital (E-Dixgal) no curso 2024/25. Non obstante, este alumnado terá dereito á axuda para adquirir material escolar, se reúne os requisitos establecidos.

O prazo para presentar solicitudes rematará o día 21 de xuño de 2024 (incluído).

Toda a información sobre o procedemento de solicitude debe consultarse na páxina de fondolibros.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado (ED330B-anexos I e II), accesible dende a sede electrónica da Xunta de Galicia.

OFERTAMOS A POSIBILIDADE DE CUBRIR A SOLICITUDE NO CENTRO (igual que nos cursos pasados), para isto deberá pedir cita antes do día 7 de xuño e traer fotocopiada toda a documentación que deban presentar.

A partir dese día serán as familias as encargadas de cubrir as solicitudes.

Admisión para o curso 24/25

Todas as solicitudes resultaron admitidas agás en 6º de primaria, curso no que non hai vacantes.

Enquisas do Plan Estratéxico de Mellora (PEM) 2021-2024

Enquisas sobre aspectos relacionados co funcionamento e organización do centro educativo. O obxectivo das mesmas é realizar un PLAN DE MELLORA coas achegas de toda a comunidade educativa.

Por esta razón, solicitámoslles que adiquen un pouco do seu tempo (arredor de 5 minutos) en responder con sinceridade ás enquisas.

A información facilitada será totalmente anónima e utilizada única e exclusivamente coa finalidade anteriormente comentada.

Enquisa para as FAMILIAS

Enquisa para o ALUMNADO

Bolsas de estudos para o curso 24/25

Ábrese o prazo para solicitar as bolsas para estudos non obrigatorios no curso 24/25.

Dirixido ao alumnado que no próximo curso faga bacharelato ou algún ciclo formativo de grao básico, medio ou superior.

Ligazón a información premendo na imaxe.

bolsas

Calendario do terceiro trimestre

calendario terceiro trimestre

O 20 de maio será non lectivo.

O último día de clase para todos os niveis será día 21 de xuño.

Xornada de portas abertas

Non é necesario concertar cita previa.