try another color:

Data: 20 de decembro

Hora: A partir das 12:15

Lugar:Salón de Actos

Imos disfrutar do concerto de Nadal do alumnado de secundaria.

Estades todas as familas convidadas a presencialo.

Pasaremos un bo rato.

Animádevos a asistir!!!

PRÍNCIPAS E PRINCESOS. OS CONTOS DE PABLISIMO

18/12/2019

Data: 18/12/2019

Hora: A partir das 12:00

Alumnado: Infantil e Primaria

Espectáculo que trata a narración oral e manipulación de obxectos que ten como obxectivo o fomento da IGUALDADE

ESCOLA DE PAIS/NAIS: CANDO A CONDUTA É UN PROBLEMA

28/11/2019
Imagen relacionada

O xoves 28 de novembro tivemos o pracer de contar coa presencia de Begoña Iglesias Castro, Orientadora e psicóloga da área educativa do Colexio de Psicólogos de Galicia, para impartir unha charla sobre os problemas de conduta nos menores.

Deixou á nosa disposición varios documentos cunha serie de pautas de actuación.

Dada a gran demanda recibida, podedes acceder a eles nos ficheiros adxuntos

DÍA MUNDIAL EN CONTRA DA VIOLENCIA DE XÉNERO

No día de onte o CPIP Antonio Orza Couto sumouse á concienciación entre o alumnado para seguir na loita contra esta lacra social que supón a violencia de xénero.

A nosa voz falará polas que xa non poden!!

ESCOLA DE NAIS E PAIS 2019

28/11/2019
Europe/Madrid

Convidamos a todos/-as os/as pais/nais do alumnado do centro a participar nesta actividade enmarcada no Plan de Formación Permanente do noso CPI.

Begoña Castro Iglesias, orientadora e psicóloga educativa, impartirá unha interesante charla relacionada coa atención á diversidade: "Cando a conduta é un problema".

A xuntanza terá lugar o xoves 28 de novembro, de 17.30h a 19.30h, na Biblioteca do edificio de Secundaria.

TALLER DE HABILIDADES E COMPETENCIAS SOCIAIS (1º ESO)

23/10/2019
Europe/Madrid

O alumnado de 1º de ESO está a participar nun taller sobre habilidades e competencias sociais. Esta actividade enmárcase no Plan de Acción Titorial do centro e levarase a cabo nas catro sesións de Titoría que se indican a continuación.

Datas de celebración: 23 de outubro, 13 de novembro e 11 e 16 de decembro.

Impartido por: Yolanda Neira (psicóloga do Concello de Boqueixón)

EXAMES NA ESO: 1º TRIMESTRE (2019/2020)

Preme en cada curso para ver as datas de exames durante o

primeiro trimestre:

Save

TEATRO: "LA BODA DE LA PULGA Y EL PIOJO" (EDUCACIÓN INFANTIL)

18/11/2019
Foto LA BODA DE LA PULGA Y EL PIOJO de

O pasado 18 de novembro o alumnado de Educación Infantil asistiu á obra de teatro "La boda de la pulga y el piojo" coa compañía andaluza La gotera de Lazotea na Fundación SGAE.

Pasárono en grande!!

HOMENAXE A XOSÉ NEIRA VILAS

Compartimos con vós o vídeo elaborado polo Equipo de Dinamización da Biblioteca no que o alumnado de 1º de ESO lle rende homenaxe ao noso querido Xosé Neira Vilas realizando unha lectura dramatizada do seu relato Pantasmas, incluído na obra Cartas a Lelo, co gallo da celebración do Samaín.

Agradecemos a inestimable colaboración de Carme Pereira, profesora do Departamento de Lingua Galega, e esperamos que apreciedes este pequeno xesto co que queremos lembrar a un dos autores galegos máis importantes de todos os tempos.