Opcións de matriculación
Persoas relatoras:
Rebeca Araujo Puertas (intérprete de signos, mediadora comunicativa en xordocegueira e educadora social)
Rocío Torres Santiago (intérprete de signos, mediadora comunicativa en xordocegueira e especialista en pedagoxía terapéutica)
Asesora:
Lucía Viéitez Touriño (luciav@edu.xunta.gal)
PROGRAMA
DATAS: LUNS E XOVES
18, 22, 25 e 29 de xaneiro
1, 5 e 15 de febreiro
OBXECTIVOS
1.Adquirir un nivel medio de comprensión, expresión e interacción en lingua de signos.
2.Coñecer e aplicar as habilidades de expresión corporal necesarias para unha produción media en LSE.
3.Fomentar a integración do alumnado con discapacidade auditiva na dinámica do centro escolar.
CONTIDOS
1.O alumnado con discapacidade auditiva e o seu acceso á comunicación.
2.Acceso ao currículo do alumnado con discapacidade auditiva.
3.A lingua de signos coma sistema lingüístico: gramática, léxico e pragmática a nivel básico.
4.Destrezas corporais, espaciais e proxémicas de cara ao ensino aprendizaxe coa lingua de signos a nivel básico.
- Profesor/a: Rebeca Araujo
- Profesor/a: Rocio Santiago