Opcións de matriculación




Persoas relatoras:

Rebeca Araujo Puertas (intérprete de signos, mediadora comunicativa en xordocegueira e educadora social)

Rocío Torres Santiago (intérprete de signos, mediadora comunicativa en xordocegueira e especialista en pedagoxía terapéutica)


Asesora:

Lucía Viéitez Touriño (luciav@edu.xunta.gal)


PROGRAMA

DATAS: LUNS E XOVES

18, 22, 25 e 29 de xaneiro

1, 5 e 15 de febreiro


OBXECTIVOS

1.Adquirir un nivel medio de comprensión, expresión e interacción en lingua de signos.

2.Coñecer e aplicar as habilidades de expresión corporal necesarias para unha produción media en LSE.

3.Fomentar a integración do alumnado con discapacidade auditiva na dinámica do centro escolar.


CONTIDOS

1.O alumnado con discapacidade auditiva e o seu acceso á comunicación.

2.Acceso ao currículo do alumnado con discapacidade auditiva.

3.A lingua de signos coma sistema lingüístico: gramática, léxico e pragmática a nivel básico.

4.Destrezas corporais, espaciais e proxémicas de cara ao ensino aprendizaxe coa lingua de signos a nivel básico.



Automatriculación (Student)