ACTIVIDADES REVITALIZA

Hoxe no CEP Pedro Caselles tivemos dúas actividades moi especiais. Tivemos a visita de Marcelo e Abel que nos viñeron falar do Ph do solo e dos animaliños que viven no compost.

Estas actividades están organizadas para os centros escolares pola Deputación de Pontevedra, dentro do programa de compostaxe "Revitaliza", e que teñen como fin difundir a compostaxe entre escolares  para concienciar na necesidade de tratar o lixo de xeito sostible e formar aos escolares no respecto ao Medio Ambiente.

O alumnado de 5º curso tivo a oportunidade de observar todos os invertebrados que axudan a fabricar o compost e aprenderon moitos nomes centíficos. Nunha mostra foron quen de atopar gran catidade de animaliños, observalos a través de lupas e identificalos. Especialmente emocionante foi a descuberta de gran cantidade de ovos de miñoca.

E despois asistimos a unha charla sobre o ph do chan, na que aprendemos porque unhas veces o chan é ácido e outras alcalino, e tamén posibles formas de controlar o ph do solo.

Para ver as fotos, preme na imaxe.