Marzo 2021

Chegou a primavera ao Caselles!

Todos/as xuntos/as desfrutamos, máis que nunca, nestes últimos días da boa compaña. Non só dos nosos compañeiros e compañeiras de clase senón tamén do sol! Que gozada poder ter clases ao aire libre! E especialmente, degustar os libros da nosa Biblio!

OBRADOIRO “PONTENASONDAS”

Boas nenas e nenos son Uncas!

O pasado mes, coincidindo coa conmemoración do “Día mundial da radio”, todo o alumnado de quinto curso participou nun obradoiro impartido polo equipo de “PONTENASONDAS”, co propósito de promocionar o noso programa de radio escolar, “Radio Uncas”, integrado no Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares.

Este taller dividiuse en tres seccións: voz, edición e gravación dun programa de radio. Ao longo da mañá, aprenderon a modular a entoación vocal para comunicar emocións, desenvolveron habilidades tecnolóxicascomanexo do editor de son “Audacity” e, por último, gravaron un divertidísimo podcast recollendo: novas do cole, chistes curtos, actualidade, deportes… Ata unha candidatura imprevista para dirixir (nun futuro imaxinario) o Cep Pedro Caselles!!

Resulto uunha experiencia apaixoante, onde as rapazas e rapaces achegáronse ao máxico mundo da comunicación…Dende dentro! A súa participación e entusiasmo foi abraiante!!Quen sabe se dentro duns anos convértense en locutoras ou locutores de prestixio?

Aquí podedes observar canto gozamos aprendendo a “facer radio”.

Día de Rosalía

Neste curso 2020/2021 celebramos o día de Rosalía con actividades para todo o centro, pero tamén cada curso-clase gozou das súas propias. Así mesmo, o momento da entrada ao centro estivo acompañando con poemas cantados da autora. Aquí queda un resumo de como foi tal conmemoración.

Sendo parte da celebración do día de Rosalía, pero tamén do mes da poesía, deixamos aquí dous vídeos fantásticos das nenas e nenos de 3ºA e 3ºB.