Mulleres de ciencia no CEP Xosé Neira Vilas

Ao longo da semana pasada e con motivo do Día Internacional da Muller Traballadora, o alumnado de 5º e 6º de Primaria compartiu sesións online con catro investigadoras científicas que lles acercaron o seu traballo, as súas experiencias persoais e o camiño que levan recorrido ata o momento nas súas vidas.

María Mayán, do Instituto de Investigación Biomédica de A Coruña, Yolanda Diz, do Centro de Investigación Biomédica da Universidade de Vigo, e Tania Rivera e Daniela Amorín, pertencentes ambas ao Grupo de Neurociencia Traslacional do Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur, trasladaron ao alumnado a paixón polo seu traballo e o esforzo e constancia que as levaron a onde están actualmente.

Desde o centro queremos agardecer a todos e todas os que fixeron posible estes encontros e desexamos que o noso alumnado sea quen de acadar os seus soños como o están a facer as nosas invitadas desta ocasión.

• Saltos automáticos de líneas y de párrafos.

Más información sobre opciones de formato