O MONTE É VIDA

Esta semana o alumnado de 5º e 6º de primaria recibiu unha interesante charla sobre a importancia do coidado do monte. Os poñentes, axentes medioambientais do servizo de montes e incendios forestais do Baixo Miño, explicáronnos de xeito ameno e por medio de exemplos reais, as graves consecuencias que os incendios forestais teñen para os humanos, a flora e a fauna, o perigo da contaminación das augas dos ríos, a desaparición de especies motivada por non respectar os períodos de veda da pesca e da caza, etc.

Tamén fixeron mención á loita por frear o cambio climático que está a levar a cabo Greta Thunberg e á que o noso cole leva uníndose desde o pasado curso con diferentes actividades e accións polo clima.

Ao rematar a charla, o alumnado e profesorado foron agasallados cun libriño e unha pegatina para conmemorar o día da árbore o 21 de marzo.

Agardamos que este evento fáganos cada vez máis conscientes da necesidade de coidar o noso entorno, porque o monte é de todo@s.

O alumnado de 6º quere verde o seu monte

• Saltos automáticos de líneas y de párrafos.

Más información sobre opciones de formato