13 a 17 de marzo Semana da Educación Vial

PULSA NA FOTO PARA VER O VÍDEO

Esta semana, dende o 13 ao 17 de mazo, as bicicletas, patinetes e karts serán as protagonistas no circuito creado pola Dirección Xeral de Tráfico para que o alumnado se achegue a Educación Vial dun xeito lúdico, informativo a través das charlas que previamente se lles ofrecen e coa vivencia das sinais,velocidade, as normas do bo uso de bicis e patinetes e usuarios de transporte e como peóns.

Ademais da información sobre os sinais e o comportamento, a educación viaria para o alumnado inclúe educación en valores como o respecto, a responsabilidade, o compartir o espazo, etc. Trátase de ensinar aos pequenos as prácticas e hábitos relacionados co coidado e a protección das persoas que utilizan a vía pública. Cando estes hábitos apréndense a unha idade moi temperá, contribúese a evitar accidentes.

YouCut_20230330_001656865.mp417.57 MB

• Saltos automáticos de líneas y de párrafos.

Más información sobre opciones de formato